Anonym skriver:
Vi fik en hund for snart 4 år siden, som bare har været alletiders for os.. INDEN vi fik børn... Hunden er en lille hund og vi har desværre ikke opdraget særlig godt på ham.. Han er en rigtig putte hund og sover i sengen med os og ligger i sofaen osv...
Men nu er problemet så kommet efter i fik vores datter for 2 ½ år siden (måske det har været der hele tiden men vi har jo ikke set det, da vi kun har haft ham at koncentrere os om) Vi har for 3 mdr siden fået en lille søn også..
Jeg har i lang tid gerne ville af med ham og den ene dag vil min mand også og den næste vil han ikke...
Problemerne er: Han gør som en i helvede af alting, han tar sutter, er begyndt at ta mad hvis det står på sofabordet, stikker af hvis han kan se sit snit til det og værst af alt; Han humper simoelthen alle børn der kommer her, også vores datter.. Vi ska være over ham hele tiden.. Hun kan ikke altid selv skubbe ham væk da han går bag ryggen på hende og lægger poterne omkring, det gør også ondt på hende da han jo kradser med sine klør.. Han er ikke kastereret og dyrelægen mener ikke det vil hjælpe når han er blevet så gammel..
Vi har desværre heller ikke så meget tid til ham mere og når vi endelig er sammen med ham føler vi at vi skælder ud hele tiden.. (syns det er så synd for ham og han fortjener bedre)
Vi har oplevet et par gange hvor han har taget en sut at vi ville prøve at tage den fra ham, hvor han så har knorret helt vildt og bidt ud efter mig og bidt min mand.. (tænk hvis det var ungerne)
Nu er sagen så den at min mor har fundet en der gerne ville tage ham.. Men min mand vil ikke af med ham.. (lige indtil næste gang han blir træls..)
Hva ska jeg/vi gøre..? Spør gerne hvis der er noget, det der er skrevet er bare skrevet hurtigt...
Håber i har læst med så langt..
Knus
Pyhhh.....En træls situation og stå i.
Jeg stod i den indtil for 14 dage siden, vi havde en dejlig hund, en rigtig forkælet hund, men vores datter gad hunden bare ikke, hun er et år nu og han gik altid en bue rundt om hende og markerede et par gange uden der skete noget.
Desværre endte den med og bide vores datter for 14 dage siden og det blev enden for den..
Vi savner den da helt vildt, men når hunden bestemmer dagsordenen og ikke mennesket, så mener jeg ikke det er fair mere, men man skal gøre hvad man kan for at få den til og lystre.
Vores var også en lille hund og ville være blevet 4 til december.
Du er velkommen til og skrive privat hvis du vil.