Hvornår begynder i at købe alt ind til den lille ny .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Miamaja

OG ps. jeg elsker at kobe baby ting. selv nu hvor lillemanden bliver storre maa jeg HELE TIDEN tage mig i at kikke paa nyfodt toj og ting det klor bare i mig med de der baby ting.. det er jo saa SODT
holiday gifts are here in sizes up to 24 months. find perfect presents for your little girl in our one-stop gift shop. shop now.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Anne

Miamaja skriver:

haha det lyder ligesom jeg. jeg vidste ikke om jeg fik en dreng eller pige (haabede paa en dreng som jeg fik men kunne ikke naere mig med at kobe toj. saa jeg kobte det neutralt og lidt lyserodt som ligger i garagen nu ubrugt. er slet ikke til alt for meget lyserodt saa jeg kobte kun 1-2 stk af det

Hi hi kan han ikke bruge det lyserøde til en bamse eller dukke? Eller du vil måske have endnu en yndig unge med smukke brune øjne og fantastisk smil?

Jeg kigger også på babytøj, og synes der er så meget skægt og fint nu i modsætning til for seks år siden.

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

Anne skriver:

Hi hi kan han ikke bruge det lyserøde til en bamse eller dukke? Eller du vil måske have endnu en yndig unge med smukke brune øjne og fantastisk smil?

Jeg kigger også på babytøj, og synes der er så meget skægt og fint nu i modsætning til for seks år siden.

Uha, jeg synes nasten jeg har rigeligt med at lobe efter en energisk lille dejlig krutugle til dagligt, meen er da helt vild med babyer saa hvem ved. men ikke lige nu og ja, der er bare SA mange sode ting og sager til smaa born

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.