Hvornår begynder i at købe alt ind til den lille ny .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Jo kan se nedenunder at jeg huskede rigtigt ,, der var noget gammelt overtro omkring barnevogne ... og jeg er meget overtroisk

Vidste godt der var overtro...men jeg synes måske bare det er lidt.....hmm....tiden er løbet fra det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Lullaby

Hehe, her gik jeg igang 1 uge før termin og vi var absolut IKKE klar Manglede madras til liften og en vugge til hende Så da jeg havde veer var vi igang med at shoppe de sidste ting.

Anmeld

25. november 2008

monstar99

Min sviger mor har købt det meste hun begyndt at købe ting til ham alrede i uge 4 af min graviditet.
Vi købte selv combivogn og tremmeseng omkring uge 20 og har været stort set klar siden uge 33, da jeg i uge 32 var forbi fødegangen med krafitge pluk veer, så tasken og det hele er pakket nu venter vi bare på lille manden.

Grunden til jeg siger stort set klar tror aldrig man kan være helt klar

Louise Uge 36+6
Åh gider han snart kommer ud så vi kan se den lille glud klump

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

3 gangs mor skriver:

Jeg er gravid i 22 uge og har ikke købt en eneste ting endnu ,,
Tror da jeg ventede de 2 første var det lige før alle tingene var vasket og på plads allerede nu

aaret for hehe

Anmeld

25. november 2008

Balderson

Eva skriver:

Vidste godt der var overtro...men jeg synes måske bare det er lidt.....hmm....tiden er løbet fra det...

Ja, der kan sku snart ikke koges mere suppe på den overtro...

Jeg hader sådanne noget sludder, som det er i mine øjne...

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Ja, der kan sku snart ikke koges mere suppe på den overtro...

Jeg hader sådanne noget sludder, som det er i mine øjne...

ja, ikke...har det på samme måde...

Anmeld

25. november 2008

Kvindemin

Min barnevogn fik jeg først hjem da jeg fødte, og sengen blev også først redt derefter. Sådan gør vi det bare
Og jeg har det rigtig godt med den 'overtro', det er bare en gammel tro vi i vores familie gør. Det er rigtig hyggeligt at følge sådan noget

Anmeld

25. november 2008

Diana...

Chritinap skriver:

Min barnevogn fik jeg først hjem da jeg fødte, og sengen blev også først redt derefter. Sådan gør vi det bare
Og jeg har det rigtig godt med den 'overtro', det er bare en gammel tro vi i vores familie gør. Det er rigtig hyggeligt at følge sådan noget

Præsis det samme her.

Anmeld

25. november 2008

MorCamilla

Hejsa...

Da jeg blev gravid med Mikkel besluttede vi os for at vente med at købe de ting der skulle bruges, før "i sidste øjeblik" (da jeg også er en smule overtroisk, med hensyn til det med barnevognen osv)
Hvilket resulterede i at vi ikke havde en barnevogn det første stykke tid efter vi var kommet hjem fra sygehuset.. (hvilket også var ligemeget, da Mikkel ikke måtte komme ud - men alligevel)
Det jeg prøver at sige er vist bare at det er en go ide at have de nødvendige ting, tøj, bleer, dyne, sengetøj, stofbleer osv... For det er aldrig til at vide hvornår man føder... Det er ikke med det ment at jeg håber at du fødr for tidligt - det må du ikke tro, men det kan jo ske for alle.. Og jeg ved hvor irreterende og frustrende det var at Mikkel ikke kom i hans eget tøj - da jeg endelig måtte få tøj på... (men købte det dog af sygehuset, den første body han havde på da vi blev udskrevet - men alligevel)

Knus fra Camilla, som undskylder hvis det her er blevet et lidt rodet indlæg...

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

Anne skriver:

Hejsa
Da jeg var gravd med Rasmus kunne jeg slet ikke vente emd at købe. Så barnevognen blev købt, da jeg var i uge 11 og eller begyndte jeg at købe tøj. Jeg var nemlig voerbevist om, at jeg fik en pige...
Ved scanningen i uge 20 fandt ejg så ud af, at pigen var med tap Så jeg måtte i gang med at købe tøj igen. Men jeg er født med et monster-overdemensioneret- shoppegen, så det var ok Pigetøjet fik en veninde, som fødte et par uger efter mig

KH
Anne

haha det lyder ligesom jeg. jeg vidste ikke om jeg fik en dreng eller pige (haabede paa en dreng som jeg fik men kunne ikke naere mig med at kobe toj. saa jeg kobte det neutralt og lidt lyserodt som ligger i garagen nu ubrugt. er slet ikke til alt for meget lyserodt saa jeg kobte kun 1-2 stk af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.