Hvornår begynder i at købe alt ind til den lille ny .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.898 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Mca<3

Jeg er gravid i 22 uge og har ikke købt en eneste ting endnu ,,
Tror da jeg ventede de 2 første var det lige før alle tingene var vasket og på plads allerede nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Jeg er gravid i 22 uge og har ikke købt en eneste ting endnu ,,
Tror da jeg ventede de 2 første var det lige før alle tingene var vasket og på plads allerede nu

Tja...du skal vel heller ikke have så meget når du har to andre.
Og så er det ikke det samme udstyrsstykke når man får en tre'er...egentlig skønt ikke...
Knus Eva..som købte af lyst og kan ikke huske hvornår...

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Nu er jeg kun i 10. uge med min den anden, men jeg tror der vil gå lang tid.. Men det er så også fordi at jeg gik over tid sidst og tror ikke lige pludselig at jeg føder i 36. uge, men det kan jo ske... Men ud fra min fødsels historie, så har jeg ikke travlt..
Anja..

Anmeld

25. november 2008

Diana...

Jeg er 29+2 og næsten alt er købt her det er kun nogen småting der mangler. men der kommer jo sikkert mere når man har født, det er den første så jeg havet ingen ting i forvejen.
Knus Diana 29+2

Anmeld

25. november 2008

Mca<3

Eva skriver:

Tja...du skal vel heller ikke have så meget når du har to andre.
Og så er det ikke det samme udstyrsstykke når man får en tre'er...egentlig skønt ikke...
Knus Eva..som købte af lyst og kan ikke huske hvornår...

Nej jeg har intet gemt ,, Min yngste er 13 år så det ville nok være temmeligt umoderne nu ... Det kan være vi skal ud og monster shoppe til jan . udsalg så Så kan vi købe det hele på en gang .. Der er vel ingen der køber barnevogn og tager den med hjem før barnet er født vel ????

Anmeld

25. november 2008

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Jeg er 29+2 og næsten alt er købt her det er kun nogen småting der mangler. men der kommer jo sikkert mere når man har født, det er den første så jeg havet ingen ting i forvejen.
Knus Diana 29+2

Hmm ,,, flot ,, det er nok noget andet med nr 3 ,,,,,

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Nej jeg har intet gemt ,, Min yngste er 13 år så det ville nok være temmeligt umoderne nu ... Det kan være vi skal ud og monster shoppe til jan . udsalg så Så kan vi købe det hele på en gang .. Der er vel ingen der køber barnevogn og tager den med hjem før barnet er født vel ????

Jo, hvorfor ikke...?? jeg havde da købt og taget hjem alle tre gange....men du har jo god tid endnu, så smart at vente til januar..
KNus..

Anmeld

25. november 2008

Diana...

3 gangs mor skriver:

Nope den er købt men stå stadig i baby sam og kommer ikke hjem før vi har født. gammel overtro ;o)

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Nope den er købt men stå stadig i baby sam og kommer ikke hjem før vi har født. gammel overtro ;o)

Ja.,....GAMMEL og OVERTRO....dvs intet som har med virkeligheden eller vores liv i vores samtid at gøre...

Anmeld

25. november 2008

SaNiNa

her venter vi ose til januar... kunne være lækkert at spare lidt, det er jo ikke lige frem biligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.