Nye hjemmesyede shorts sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. juli 2011

Mette.

Line&Liam&Milan skriver:

Okay, kan se fra bestillingen af tullebukser at hans livvidde er 51 cm (med rib i kanten) - Ved ikke om det giver et clue til om det er 86 eller 92

Jeg er ret overbevist om at de tullebukser du får syet er efter det samme mønster jeg bruger - de plejer at være til den store side synes jeg, og shortsene er mere standard i størrelsen, så jeg tror de skal være en str. 92.  

Jeg kan bare sy ribkanten i livet efter det mål her, det er fint. Jeg bruger bare mønstret fra bukserne til shortsene, så kommer de til at passe. Men du må stadig meget gerne tage et ben-mål, så det også kommer til at passe ordentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

L-Mortil3

Mette. skriver:

Jeg er ret overbevist om at de tullebukser du får syet er efter det samme mønster jeg bruger - de plejer at være til den store side synes jeg, og shortsene er mere standard i størrelsen, så jeg tror de skal være en str. 92.  

Jeg kan bare sy ribkanten i livet efter det mål her, det er fint. Jeg bruger bare mønstret fra bukserne til shortsene, så kommer de til at passe. Men du må stadig meget gerne tage et ben-mål, så det også kommer til at passe ordentligt.

Det gør jeg Så smider jeg det lige på en PB til dig

Anmeld

1. juli 2011

TineA

Hej kan du måske lave et par til mig i drengefarver med noget sjov mønster? Str 80-86?

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

W.. skriver:

Hej kan du måske lave et par til mig i drengefarver med noget sjov mønster? Str 80-86?

Det kan jeg sagtens. Størrelserne er godt nok i lige numre, men jeg kan godt lave dem sådan et sted mellem 80 og 86, hvis det er det som passer ham bedst.

HAr du en ide til motivet? For så skal jeg se om jeg kan finde noget fint i drenge-farver. Jeg har pt. med ugler, men jeg skal alligevel til at bestille lidt hjem, så hvis du har nogle ønsker, kan jeg ligeså godt få det med. 

Anmeld

1. juli 2011

Brams

Mette. skriver:

Hej piger.

Jeg har efterhånden syet en del shorts til brugere herinde fra, men er nu færdig med alle mine bestillinger, så er der flere som kunne være interesseret i at købe et par? De syes efter barnets mål, og stof og farve kan i selv bestemme

Her er lidt billeder af nogen jeg allerede har syet, det første billede er af min datter i et par, så i kan se hvordan de sidder. skriv ved interesse

De sidste billeder er af forskelligt stof, jeg har dog ikke nok i alt stof til flere par, men skriv, måske kan jeg få mere hjem, hvis noget ønskes. Jeg har også lagt et enkelt billede ind af et par tullebukser og diverse rib farver, så hvis nogen skulle have interesse i sådan nogle, kan det også laves.

Neeej hvor er de søde, har du mere af det stof med Cupcakes på (som på billedet med din datter)?

Så vil jeg nemlig meget gerne bestille et par i str. 80

Du må lige sige til om jeg skal måle min datter nogen steder

Anmeld

1. juli 2011

3rollinger

Mette. skriver:

Så giver det bedre mening.

Jeg har faktisk ikke mere hjemme af det stof, men jeg prøver gerne om det kan fåes stadig.

Jeg har liget kigget på mit stof igen, og jeg har faktisk hval stof, bare med gule hvaler på hvid baggrund også har jeg gule blomster som matcher kanten - kunne det være et alternativ ellers? Det var jo egentligt de lilla hvaler alle først, så jeg tænkte det er måske var en ide.

Hej Mette

Det er saadan set en fin idé, hvis det ikke var fordi at hende der skal have bukserne nu har set det andet stof og synes bedre om det end hvalstoffet

Men det kunne saadan set ogsaa sagtens vaere det med husene paa. Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af kanten. Synes ikke rigtig de passer, dem jeg saa. Tonerne er ligesom for moerke i forhold til stoffet.

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

3rollinger skriver:

Hej Mette

Det er saadan set en fin idé, hvis det ikke var fordi at hende der skal have bukserne nu har set det andet stof og synes bedre om det end hvalstoffet

Men det kunne saadan set ogsaa sagtens vaere det med husene paa. Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af kanten. Synes ikke rigtig de passer, dem jeg saa. Tonerne er ligesom for moerke i forhold til stoffet.

Ah, okay..

Det er også helt i orden. Altså, jeg har også en helt hvid kant eller en lysere lyserød kant, kunne det være et bedre alternativt til det med husene på?

Anmeld

1. juli 2011

3rollinger

Mette. skriver:

Ah, okay..

Det er også helt i orden. Altså, jeg har også en helt hvid kant eller en lysere lyserød kant, kunne det være et bedre alternativt til det med husene på?

Ja, jeg tror at en lysere lyseroed, som matcher farven paa husene, ville vaere rigitg fin.

Tusind tak for din taalmodighed, Mette 

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

3rollinger skriver:

Ja, jeg tror at en lysere lyseroed, som matcher farven paa husene, ville vaere rigitg fin.

Tusind tak for din taalmodighed, Mette 

perfekt, det satser jeg på så.

Og det var så lidt, jeg vil hellere en gerne bruge tiden, så i bliver glade for det jeg får lavet.

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.