Nye hjemmesyede shorts sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. juli 2011

Mette.

3rollinger skriver:

Hej Mette

Til shortsene str 92 aendrer jeg lige stoffet. 

Det maa gerne vaere det blomstede nedenfor med blomster, og som kant det lyseroede med hvide prikker.

Tror du ikke det kan blvie paent?

Trine

Jeg er ikke sikker på hvilket stof du mener? Jo, kanten er jeg med på, men ikke selve stoffet. 

Jeg er færdig med ugleshortsene, så jeg går i gang med de her i aften eller i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

L-Mortil3

Mette. skriver:

De er også bare så lækre, vi bruger nem meget herhjemme. Jeg har endnu ikke prøvet med rib-kant, men jeg kan ikke umiddelbart se det er noget problem, så umiddelbart ja. Jeg vil hvertfald give det et forsøg, for det burde ikke blive et problem.

Men så tænker du også rib i benkanten, eller stadig en fast kant der? Den kan jo også bare laves i det stof som selve shortsene er syet i, hvis det er, også ribkant i livet. Selvfølgelig vil ribben være mere smidig, for den faste kant giver sig jo slet ikke. Ligemeget hvad du vælger vil jeg hvertfald gerne du lige måler ham om liv og låret, så jeg kan sy dem lige til ham.

Det er bare fint hvis du vender tilbage i morgen, du kan bare sende mig en pb.

Det lyder simpelthen bare dejligt! Jeg måler ham lige når han kommer hjem fra DP, jeg tænker rib ved de tykke lår også (Skal jeg måle midt på låret?) - Så sender jeg lige en PB senere idag når han er returneret

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

Line&Liam&Milan skriver:

Det lyder simpelthen bare dejligt! Jeg måler ham lige når han kommer hjem fra DP, jeg tænker rib ved de tykke lår også (Skal jeg måle midt på låret?) - Så sender jeg lige en PB senere idag når han er returneret

Jeg forsøger hvertfald med rib begge steder, også kan jeg tage billeder til dig af det første par, så kan du se hvad du synes.

Shortsene går næsten helt ned til knæene, så mål ham gerne sådan lige over knæet. Men skal det stadig være sådan at ribben er løs ved benene så, sådan som bomuldskanten er, på de shorts min datter har på, på side 1? Det tror jeg hvertfald vil være pænest.

Anmeld

1. juli 2011

L-Mortil3

Mette. skriver:

Jeg forsøger hvertfald med rib begge steder, også kan jeg tage billeder til dig af det første par, så kan du se hvad du synes.

Shortsene går næsten helt ned til knæene, så mål ham gerne sådan lige over knæet. Men skal det stadig være sådan at ribben er løs ved benene så, sådan som bomuldskanten er, på de shorts min datter har på, på side 1? Det tror jeg hvertfald vil være pænest.

Det må det gerne Jeg har tiltro til du gør, lige som du synes Jeg er ikke så besværlig Hehe

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

Line&Liam&Milan skriver:

Det må det gerne Jeg har tiltro til du gør, lige som du synes Jeg er ikke så besværlig Hehe

Perfekt.

Hvilken størrelse skal de være forresten?

Anmeld

1. juli 2011

3rollinger

Mette. skriver:

Jeg er ikke sikker på hvilket stof du mener? Jo, kanten er jeg med på, men ikke selve stoffet. 

Jeg er færdig med ugleshortsene, så jeg går i gang med de her i aften eller i morgen.

Hej Mette

Det er nr to stof paa dette billede. Jeg troede billeder kom med paa citatet foer, men da de ikke gjorde kan jeg godt forstaa du ikke helt kunne finde det.

Anmeld

1. juli 2011

L-Mortil3

Mette. skriver:

Perfekt.

Hvilken størrelse skal de være forresten?

Hvad hedder dem du syer efter? Har fået syet en del tullebukser efterhånden, de hedder str 86/92 .

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

Line&Liam&Milan skriver:

Hvad hedder dem du syer efter? Har fået syet en del tullebukser efterhånden, de hedder str 86/92 .

Shortsene kører i lige størrelser, så det er enten 86 eller 92 Men jeg kan godt sy dem en mellemting, hvis du tror det passer bedst til ham.

De tullebukser jeg syer er også i i dobbeltstørrelse, så de er også 86/92..

Anmeld

1. juli 2011

Mette.

3rollinger skriver:

Hej Mette

Det er nr to stof paa dette billede. Jeg troede billeder kom med paa citatet foer, men da de ikke gjorde kan jeg godt forstaa du ikke helt kunne finde det.

Så giver det bedre mening.

Jeg har faktisk ikke mere hjemme af det stof, men jeg prøver gerne om det kan fåes stadig.

Jeg har liget kigget på mit stof igen, og jeg har faktisk hval stof, bare med gule hvaler på hvid baggrund også har jeg gule blomster som matcher kanten - kunne det være et alternativ ellers? Det var jo egentligt de lilla hvaler alle først, så jeg tænkte det er måske var en ide.

Anmeld

1. juli 2011

L-Mortil3

Mette. skriver:

Shortsene kører i lige størrelser, så det er enten 86 eller 92 Men jeg kan godt sy dem en mellemting, hvis du tror det passer bedst til ham.

De tullebukser jeg syer er også i i dobbeltstørrelse, så de er også 86/92..

Okay, kan se fra bestillingen af tullebukser at hans livvidde er 51 cm (med rib i kanten) - Ved ikke om det giver et clue til om det er 86 eller 92

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.