Er jeg gravid?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Mumto3

Jeg vil bare sige at du HELT SIKKERT kan amme hvis du er gravid! Jeg kender en del kvinder som har amme mens de var gravide, jeg kender endda et par stykker der har langtidsammet og dermed har ammet helt frem til at de fødte deres næste barn. Det kan man sagtens!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

december-babyen

Jamen den er jo ikke helt hvid for ellers ville man jo ikke kunne se den  Og mener da at det plejer at være ligegyldigt hvor lys rød den er, sålænge den er der, så er den god nok.

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

december-babyen skriver:

Jamen den er jo ikke helt hvid for ellers ville man jo ikke kunne se den  Og mener da at det plejer at være ligegyldigt hvor lys rød den er, sålænge den er der, så er den god nok.

Ja, sådan tænker jeg også lidt! Jeg har før prøvet at teste negativt, og der kan man jo slet ikke se nogen som helst streg. Det kan man jo nu... Jeg bliver vist nødt til at få fat i en anden test, inden jeg bliver sindssyg!

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg vil bare sige at du HELT SIKKERT kan amme hvis du er gravid! Jeg kender en del kvinder som har amme mens de var gravide, jeg kender endda et par stykker der har langtidsammet og dermed har ammet helt frem til at de fødte deres næste barn. Det kan man sagtens!!!

Ja, det fandt jeg også frem til, og det er jeg virkelig glad for, for jeg er SLET ikke klar til at stoppe med at amme endnu.

Tak for oplysningen - det er altid rart at høre fra nogen, som kender nogen, der har gjort det!

Anmeld

7. juni 2011

Dansker i England

Jeg ville købe en Clear Blue digital, hvis jeg var dig, da der der står helt tydeligt med bogstaver om du er gravid eller ikke. Det med stregerne kan være så svært en gang imellem.

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Jeg ville købe en Clear Blue digital, hvis jeg var dig, da der der står helt tydeligt med bogstaver om du er gravid eller ikke. Det med stregerne kan være så svært en gang imellem.

Ja, det har du så ret i.  Ved du hvor man kan få fat i sådan en?

Anmeld

7. juni 2011

SD21

Anonym skriver:

Det kan du på apoteket og i matas ihvertfald

Anmeld

7. juni 2011

Sof

Anonym skriver:

Du kan også få den i Føtex 

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har haft de hvide/grå streger på nogle negative tests. Ikke at det er det som er gældende for dig. Ville bare lige dele det med dig. 

Jeg håber den er positiv. Jeg ville nok også prøve Clearblue. 

Hvor langt over er du nu? 

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har haft de hvide/grå streger på nogle negative tests. Ikke at det er det som er gældende for dig. Ville bare lige dele det med dig. 

Jeg håber den er positiv. Jeg ville nok også prøve Clearblue. 

Hvor langt over er du nu? 

Ok, så er jeg jo nok ikke gravid...

Jeg er ikke som sådan gået over tid, for jeg har ikke haft menstruation, siden jeg fødte, så jeg aner ikke, om jeg overhovedet har haft ægløsning. Vi havde bare sex for snart to uger siden og to dage senere blødte jeg en lille smule. Jeg troede faktisk, det var menstruationen, der var på vej, men det var det ikke. Det kunne jo godt have været ægget, der satte sig fast.

Derudover har jeg bare haft en mærkelig fornemmelse af, at jeg var gravid, og så tog jeg en test med de der hvide streger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.