Jeg har haft på fornemmelsen i et par dage nu, at jeg er gravid, så jeg har lige købt en test på apoteket.
Testen viser en meget svag streg, som nærmest er gennemsigtig og hverken rød eller lilla, men den er der!
Hvad tror I, piger? Er jeg så gravid? Det skal lige siges, at jeg lige har taget den, så det er ikke morgenurin, og jeg drikker rigtig meget vand, så det er jo nok noget sjaskværk, jeg har testet i!!
Jeg tror heller ikke, jeg er mere end ca. 3+9, hvis jeg er gravid, men jeg har endnu ikke haft menstruation efter min sidste fødsel (
), så jeg aner det ikke. Jeg har dog på fornemmelsen, hvornår befrugtningen fandt sted, for jeg blødte meget lidt 2 dage efter vi havde haft sex (onsdag d. 25. maj - JA, DET VAR ONSDAG
), hvor jeg faktisk troede, at det var menstruationen, der var på vej, men det blev aldrig til mere, så det kan jo sagtens have været ægget, der satte sig fast i stedet!
Jeg har forsøgt at tage et billede, men mit kamera er åbenbart alt for dårligt til at fange den svage streg, men jeg har uploadet det alligevel, hvis der er nogen, der har lyst til at prøve, at gøre noget ved billedet, så man kan se stregen tydeligere! Det ved jeg ikke, om man kan?

En sidste ting - jeg ammer mit barn. Må man egentlig det, hvis man samtidig er gravid? Jeg ville være rigtig ked af at stoppe med at amme,
men det bliver jeg måske nødt til, hvis nu jeg er gravid? Nogen der har prøvet det? Fordi jeg tænker også, hvordan stopper man lige, sådan fra den ene dag til den anden? Mælkejungerne eksploderer da så?!!
Ps. jeg har en test mere, så den prøver jeg lige i morgen tidlig...