Er jeg gravid?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.776 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har haft på fornemmelsen i et par dage nu, at jeg er gravid, så jeg har lige købt en test på apoteket.

Testen viser en meget svag streg, som nærmest er gennemsigtig og hverken rød eller lilla, men den er der!

Hvad tror I, piger? Er jeg så gravid? Det skal lige siges, at jeg lige har taget den, så det er ikke morgenurin, og jeg drikker rigtig meget vand, så det er jo nok noget sjaskværk, jeg har testet i!!

Jeg tror heller ikke, jeg er mere end ca. 3+9, hvis jeg er gravid, men jeg har endnu ikke haft menstruation efter min sidste fødsel (), så jeg aner det ikke. Jeg har dog på fornemmelsen, hvornår befrugtningen fandt sted, for jeg blødte meget lidt 2 dage efter vi havde haft sex (onsdag d. 25. maj - JA, DET VAR ONSDAG), hvor jeg faktisk troede, at det var menstruationen, der var på vej, men det blev aldrig til mere, så det kan jo sagtens have været ægget, der satte sig fast i stedet!

Jeg har forsøgt at tage et billede, men mit kamera er åbenbart alt for dårligt til at fange den svage streg, men jeg har uploadet det alligevel, hvis der er nogen, der har lyst til at prøve, at gøre noget ved billedet, så man kan se stregen tydeligere! Det ved jeg ikke, om man kan?

En sidste ting - jeg ammer mit barn. Må man egentlig det, hvis man samtidig er gravid? Jeg ville være rigtig ked af at stoppe med at amme, men det bliver jeg måske nødt til, hvis nu jeg er gravid? Nogen der har prøvet det? Fordi jeg tænker også, hvordan stopper man lige, sådan fra den ene dag til den anden? Mælkejungerne eksploderer da så?!!

Ps. jeg har en test mere, så den prøver jeg lige i morgen tidlig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Jeg har haft på fornemmelsen i et par dage nu, at jeg er gravid, så jeg har lige købt en test på apoteket.

Testen viser en meget svag streg, som nærmest er gennemsigtig og hverken rød eller lilla, men den er der!

Hvad tror I, piger? Er jeg så gravid? Det skal lige siges, at jeg lige har taget den, så det er ikke morgenurin, og jeg drikker rigtig meget vand, så det er jo nok noget sjaskværk, jeg har testet i!!

Jeg tror heller ikke, jeg er mere end ca. 3+9, hvis jeg er gravid, men jeg har endnu ikke haft menstruation efter min sidste fødsel (), så jeg aner det ikke. Jeg har dog på fornemmelsen, hvornår befrugtningen fandt sted, for jeg blødte meget lidt 2 dage efter vi havde haft sex (onsdag d. 25. maj - JA, DET VAR ONSDAG), hvor jeg faktisk troede, at det var menstruationen, der var på vej, men det blev aldrig til mere, så det kan jo sagtens have været ægget, der satte sig fast i stedet!

Jeg har forsøgt at tage et billede, men mit kamera er åbenbart alt for dårligt til at fange den svage streg, men jeg har uploadet det alligevel, hvis der er nogen, der har lyst til at prøve, at gøre noget ved billedet, så man kan se stregen tydeligere! Det ved jeg ikke, om man kan?

En sidste ting - jeg ammer mit barn. Må man egentlig det, hvis man samtidig er gravid? Jeg ville være rigtig ked af at stoppe med at amme, men det bliver jeg måske nødt til, hvis nu jeg er gravid? Nogen der har prøvet det? Fordi jeg tænker også, hvordan stopper man lige, sådan fra den ene dag til den anden? Mælkejungerne eksploderer da så?!!

Må ærligt indrømme at jeg ikke kan se den.. om det er mine øjne der er noget i vejen med skal jeg ikke kunne sige

Men jeg krydser fingre for at den er der  Og håber det er bare er mine øjne der er trætte

HELD OG LYKKE 

Anmeld

6. juni 2011

baby012

Kan ikke se en streg  

men vent et par dage og tag en ny test.. 

Anmeld

6. juni 2011

Holbæktrunten

Jeg kan måske liiiiiiige ane en streg - men hvis du kan se den, så er den der jo...

Jeg ville prøve at teste igen med morgenurin i morgen... Men mon ikke den er der? 

Du kan sagtens amme videre selvom du skulle være gravid - så længe der er mælk er det bare at køre på :0)

Forsigtigt tillykke med den ekstra streg...? 

Anmeld

6. juni 2011

Millesmammi

jeg kan godt lidt ane en streg på det første billede, måske men .

det med amningen ved jeg ikke noget om, men jeg kan ikke se nogen grund til at man ikke skulle kunne det

Anmeld

6. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke se noget?

Men du mener vel 3+6?  man kan jo ikke vare 3+9 

og man kan jo sagtens blive gravid når man ammer, såå jeg ville nok tage en test med noget mere koncentreret urin..

mht til amning og graviditet, aner det ikke...?  men ved da at der udskilles nogle hormoner når brysterne stimuleres, som kan være med til at sætte en fødsel igang..?! oxytocin? (staves??)

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

Må ærligt indrømme at jeg ikke kan se den.. om det er mine øjne der er noget i vejen med skal jeg ikke kunne sige

Men jeg krydser fingre for at den er der  Og håber det er bare er mine øjne der er trætte

HELD OG LYKKE 

Jeg kan heller ikke selv se den på billedet, men i virkeligheden kan jeg godt!

Anmeld

6. juni 2011

Maja88

ved af erfring at denne test godt kan lave helt hvide streger og så er den altså negativ!-desværre, men prøv at se hvad den siger til morgenurin

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg kan måske liiiiiiige ane en streg - men hvis du kan se den, så er den der jo...

Jeg ville prøve at teste igen med morgenurin i morgen... Men mon ikke den er der? 

Du kan sagtens amme videre selvom du skulle være gravid - så længe der er mælk er det bare at køre på :0)

Forsigtigt tillykke med den ekstra streg...? 

Dejligt at jeg fortsat kan amme, hvis nu jeg er gravid!

Jeg googlede det lige, og der fandt jeg frem til det samme - det letter virkelig mit hjerte!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

jeg kan godt lidt ane en streg på det første billede, måske men .

det med amningen ved jeg ikke noget om, men jeg kan ikke se nogen grund til at man ikke skulle kunne det

Det var fordi jeg tænkte, at jeg så skal spise så meget, at der både er næring til foster, baby og mig! Jeg spiser meget i forvejen, så det skulle ikke være noget problem, men alligevel - hvis du forstår, hvad jeg mener!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.