Er jeg gravid?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke selv se den på billedet, men i virkeligheden kan jeg godt!

Jeg håber at den er der ..
Prøv at tag én i morgen tidligt eller om et par dage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Sinore skriver:

Jeg kan heller ikke se noget?

Men du mener vel 3+6?  man kan jo ikke vare 3+9 

og man kan jo sagtens blive gravid når man ammer, såå jeg ville nok tage en test med noget mere koncentreret urin..

mht til amning og graviditet, aner det ikke...?  men ved da at der udskilles nogle hormoner når brysterne stimuleres, som kan være med til at sætte en fødsel igang..?! oxytocin? (staves??)

NÅÅÅ JA! Flot ammehjerne! 3+6 selvfølgelig!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ved af erfring at denne test godt kan lave helt hvide streger og så er den altså negativ!-desværre, men prøv at se hvad den siger til morgenurin

Ok, det gør ikke noget, at jeg ikke er gravid, for der må gerne være lidt længere i mellem, men vi ved jo også godt at så længe, vi ikke beskytter os, er chancen der jo!

Jeg må se i morgen, hvad den siger...

Anmeld

6. juni 2011

mortil4dejligepiger

Jeg kan heller ikke se den, men det kan altså også være meget svært at fange en svag streg på billede! Så jeg .

Hvor gammelt er dit barn?

Anmeld

6. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

NÅÅÅ JA! Flot ammehjerne! 3+6 selvfølgelig!

kender det godt..

og en ammehjerne er ganske undskyldt  

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

mortil3dejligepiger skriver:

Jeg kan heller ikke se den, men det kan altså også være meget svært at fange en svag streg på billede! Så jeg .

Hvor gammelt er dit barn?

Det vil jeg ikke sige for så kommer der bare gang i gætteriet!

Men jeg har født i år!

Anmeld

6. juni 2011

mortil4dejligepiger

Anonym skriver:

Det vil jeg ikke sige for så kommer der bare gang i gætteriet!

Men jeg har født i år!

Nå ja, det havde jeg ikke lige tænkt på . Jeg tænkte bare, hvor stor aldersforskel, der vil blive imellem børnene. Men den bliver ikke så stor, kan jeg jo så regne ud.

Håber for dig, du får en flot streg i morgen med morgenurin!

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Nå, nu har jeg testet igen med morgenurin. Jeg synes, stregen er lidt tydeligere, men det kan også bare være min hjerne, der spiller mig et puds! Den er dog stadig hvid/gennemsigtig, så jeg bliver jo i tvivl, nu når Maja88 skriver, at hun har erfaring med, at den laver hvide streger og samtidig er negativ. Det kan jo også være, at jeg er gravid og kun knap 4 uger henne, og min krop ikke har dannet nok HCG endnu...eller måske er jeg slet ikke gravid! Hmmm, øv ville så gerne have afklaring!

Jeg har igen forsøgt at fange stregen med kameraet, men jeg kan ikke zoome nok ind til at fange den. Billedet er vedhæftet alligevel, men jeg tror ikke, I kan se stregen!

Jeg tror, jeg vil prøve at købe en anden test - hvilke har I gode erfaringer med?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2011

december-babyen

Jeg tror altså godt jeg kan se stregen denne gang  

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

december-babyen skriver:

Jeg tror altså godt jeg kan se stregen denne gang  

Hmm, jeg kan også sagtens se den IRL men bliver jo i tvivl, når Maja skriver det med de hvide streger... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.