Zeus skriver:
Tror også bare det virker som mange flere ting der dukker op, fordi der jo har været 14 dage mellem de "forkerte" ting.. Hvis hun snakkede med en fremmed tidligere, så var der måske 14 dage til hun rendte rundt uden tøj på, hvor det nu er sammenhængende, hvis du forstår.. Og samtidig føler jeg mig så magtesløs, fordi jeg reelt ikke aner en dyt om hende, og hvad hun ved og hvad hun ikke ved... Her den anden dag, havde jeg lavet røræg, også kiggede hun på det, og spurgte mig om hvad det var
Jeg tænkte ikke et sekund på, om jeg havde lavet røræg i én af vores weekender sammen, eller om hun havde fået det derhenne, det tog jeg nærmest som en selvfølge.. Min datter havde aldrig fået røræg
Hun kunne lige så godt have knaldet mig en syngende lussing 
Du bliver også nødt til, at lade dig selv lære hende at kende. For hun er jo på sin vis et fremmed barn, selvom hun er DIN. Det tager tid. Ikke tage en ting som røræg som et nederlag.
Da min lillebror kom og boede hos os som knap 5 årig (vi var plejefamilie) havde han aldrig set en skov, eller en utilberedt kartoffel! Så måtte vi tage ham med på skovtur og sætte ham til, at skrælle og koge kartofler.
Prøv også bare at tænke på, at der er INTET I skal nå. Da jeg lærte det med mine papunger gik alting bedre.
Anmeld