Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

CamillaValby

Jeg er faktisk ikke helt sikker på om jeg kan se noget eller ej

Vent et par dage også test igen, for at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Sådan så min første test ud, der var jeg vidst 3+4. man synes man kan ane en streg men man er ikke helt sikker. Allerede dagen efter var den mere positiv. Jeg håber for dig at den er der

Tak, det håber jeg også . Jeg tror først jeg tester igen om en uge, hvis jeg da kan styre min nysgerrighed

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Uh, ja de Valmed holder jeg mig også fra. Sikke noget skidt. Jeg har brugt apotekets test og dem har jeg ikke hørt noget dårligt om. Har du?

Ej, jeg får total kriller i maven lige nu. Men må lige tælle til 10 og teste igen om 1 uge

Jeg har bare aldrig før fået noget der minder om en streg før så jeg blev jo lige nødt til at høre jer herinde.

Nej det har jeg ikke. Ih håber da du tester før end en uge. Nu er jeg jo såååå nysgerrig 

Anmeld

3. juni 2011

bobbles

jeg kan heller ikke se nogen streger

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej det har jeg ikke. Ih håber da du tester før end en uge. Nu er jeg jo såååå nysgerrig 

Jeg tvivler nu også på at jeg kan vente en hel uge

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Sinore skriver:

Måske er det bare mig, men jeg kan altså godt se noget,.,

Jeg tror du skal prøve igen om et par dage, og så  jeg for at den er der!

Anmeld

3. juni 2011

Wish upon a star

Er den testede med morgenurin? For ellers kan du jo prøve at teste imorgen når du står op, og så kan det jo være den er lidt tydligere

Håber du lige holder os updated herinde, også gerne med billeder Elsker disse billed tråde.

Håber den er der

Anmeld

3. juni 2011

chael

Kan ikke se hvad der er op eller ned og kan ikke se noget som helst, andet end et par sorte streger

*Camilla 23+2

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har testet igen idag og denne gang kunne jeg sagtens se stregen, men den var hvid??? Er den så ikke ugyldig? Ih, altså, jeg vil jo bare gerne vide om der virkelig gemmer sig en minime i maven

Anmeld

4. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Har testet igen idag og denne gang kunne jeg sagtens se stregen, men den var hvid??? Er den så ikke ugyldig? Ih, altså, jeg vil jo bare gerne vide om der virkelig gemmer sig en minime i maven

Jo en hvid/grå streg vil jeg ikke mene er positiv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.