Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Talbutikken

Ser igen streg, desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvor føler jeg mig dum lige nu

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kan måske godt ane en svaaaag streg. Kan du ikke tage et billede med bedre belysning? 

Anmeld

3. juni 2011

Carina:-)

Anonym skriver:

Hvor føler jeg mig dum lige nu

Åhhh du

Der kan jo sagtens nå at ske noget ,og desuden så er det slet ikke sikkert at kameraet opfanger stregen hvis den er meget svag.

Så du kan sagtens se noget,som vi ikke kan se (endnu)

Anmeld

3. juni 2011

JustAnotherName

Jeg ved godt at den er en aaaanelse søgt, men nu vil jeg altså høre jer om I ser det samme som mig. I har jo før set streger hvor jeg intet kunne se

Jeg er på 12. dagen efter ÆL, men 6. dage til forventet mens.

(stregen skulle være ud for de sorte streger)

Jeg aner en svag hvid streg!! ....Håber det for dig!

Anmeld

3. juni 2011

AA10

kan desværre ikke se noget

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan måske godt ane en svaaaag streg. Kan du ikke tage et billede med bedre belysning? 

der begyndte mit hjerte lige at banke ekstra hurtigt.

Jeg kan ikke fange den i bedre lys, men smider lige et billede ind au naturel. Ikke at det gør det bedre

Grunden til at jeg testede er at jeg simpelthen er en dramatisk møgkælling over for min kæreste for tiden og jeg kan slet ikke genkende mig selv og holde mig selv ud. Pms x 100!!! Stakkels mand. Så håbede jo at der var en forklaring på det hele

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juni 2011

o1Mutte

Anonym skriver:

der begyndte mit hjerte lige at banke ekstra hurtigt.

Jeg kan ikke fange den i bedre lys, men smider lige et billede ind au naturel. Ikke at det gør det bedre

Grunden til at jeg testede er at jeg simpelthen er en dramatisk møgkælling over for min kæreste for tiden og jeg kan slet ikke genkende mig selv og holde mig selv ud. Pms x 100!!! Stakkels mand. Så håbede jo at der var en forklaring på det hele

Tror måske at jeg kan ane en meeget svag streg, men er slet ikke sikker... Måske er det  bare øjnene der snyder Men syntes da helt bestemt du skal teste igen om et par dage Og så  jeg for dig

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Ikke for at være en irriterende lyseslukker, men jeg tror at du ønsker så meget at den er positiv, at du kan se 2 streger.

Jeg kan desværre ikke se noget

Anmeld

3. juni 2011

BinaMor

på nr 2 kan jeg MÅSKE se noget men jeg ville selv tage den som negativ.

nr 1, intet. men du er også aaalt for tidlig henne. vent 5-6 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.