Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

der begyndte mit hjerte lige at banke ekstra hurtigt.

Jeg kan ikke fange den i bedre lys, men smider lige et billede ind au naturel. Ikke at det gør det bedre

Grunden til at jeg testede er at jeg simpelthen er en dramatisk møgkælling over for min kæreste for tiden og jeg kan slet ikke genkende mig selv og holde mig selv ud. Pms x 100!!! Stakkels mand. Så håbede jo at der var en forklaring på det hele

Jeg kan godt se en streg nr. to. Men den er meget svag. Hvilke testmærke har du brugt? Jeg har nemlig tryllet masser af den slags streger frem på bla. andet Valmed uden resultat.

Jeg synes du skal prøve at teste igen i morgen eller overmorgen. Og så håber jeg, at det er rigtig nok, at den er der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kan godt se en streg nr. to. Men den er meget svag. Hvilke testmærke har du brugt? Jeg har nemlig tryllet masser af den slags streger frem på bla. andet Valmed uden resultat.

Jeg synes du skal prøve at teste igen i morgen eller overmorgen. Og så håber jeg, at det er rigtig nok, at den er der 

Uh, ja de Valmed holder jeg mig også fra. Sikke noget skidt. Jeg har brugt apotekets test og dem har jeg ikke hørt noget dårligt om. Har du?

Ej, jeg får total kriller i maven lige nu. Men må lige tælle til 10 og teste igen om 1 uge

Jeg har bare aldrig før fået noget der minder om en streg før så jeg blev jo lige nødt til at høre jer herinde.

Anmeld

3. juni 2011

Madam Blå

Jeg kan måske ane stregen

Håber den er helt tydelig om en uge!

Anmeld

3. juni 2011

TbCp

Sådan så min første test ud, der var jeg vidst 3+4. man synes man kan ane en streg men man er ikke helt sikker. Allerede dagen efter var den mere positiv. Jeg håber for dig at den er der

Anmeld

3. juni 2011

Swerg

Kan godt ane streg nummer 2, men den er meget utydelig .. Men det lover da godt, hvis du først har (u)forventet mens om 6 dage

Held og lykke

Anmeld

3. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg ved godt at den er en aaaanelse søgt, men nu vil jeg altså høre jer om I ser det samme som mig. I har jo før set streger hvor jeg intet kunne se

Jeg er på 12. dagen efter ÆL, men 6. dage til forventet mens.

(stregen skulle være ud for de sorte streger)

Måske er det bare mig, men jeg kan altså godt se noget,.,

Jeg tror du skal prøve igen om et par dage, og så  jeg for at den er der!

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Sådan så min første test ud, der var jeg vidst 3+4. man synes man kan ane en streg men man er ikke helt sikker. Allerede dagen efter var den mere positiv. Jeg håber for dig at den er der

Ih, hvor det varmer at der er flere der ser hvad jeg ser. Troede jo at jeg var fuldstændig skør.

Tillykke med graviditeten og jeg glæder mig til at følge dig

Hvordan reagerede du da du stod med en lige så utydelig test? Troede du på det eller tog du den som værende negativ? Jeg ved nemlig ikke rigtig hvad jeg skal tro . Men i og med jeg aldrig har været gravid før så må jeg nok indrømme at jeg ikke er alt for optimistisk

Anmeld

3. juni 2011

camilla28

synes man kan fornemme noet .. ønske tænkning måske  ... vent med flere test til du er over dato for mens

Anmeld

3. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Ih, hvor det varmer at der er flere der ser hvad jeg ser. Troede jo at jeg var fuldstændig skør.

Tillykke med graviditeten og jeg glæder mig til at følge dig

Hvordan reagerede du da du stod med en lige så utydelig test? Troede du på det eller tog du den som værende negativ? Jeg ved nemlig ikke rigtig hvad jeg skal tro . Men i og med jeg aldrig har været gravid før så må jeg nok indrømme at jeg ikke er alt for optimistisk

Jeg stod og vendte og drejede den for kunne ikke helt gøre op med mig selv om jeg bare så syner. Så smed jeg den i skraldespanden og tog en ny test næste dag

Anmeld

3. juni 2011

camillahej

Kan godt se stregen men ikke for at gøre dig ked af det men har haft mange af den slags test. alle negative. men måske er den der hvis heldet er med dig, håber jeg da for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.