Baby træf Lolland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Hvad blev der til af baby træf?? Vi er 2 der stadig gerne vil holde baby træf så hvis der er andre der har lyst så skriv og vi finder en dag.....

Rigtigt god weekend til alle.....

hej allesammen...

er i ved at være friske på endnu et babytræf??

sofie og jeg håber det, og ser frem til at ses igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

lollandpigen

Gittemor09 skriver:

hej allesammen...

er i ved at være friske på endnu et babytræf??

sofie og jeg håber det, og ser frem til at ses igen....

Hejsa...

Ja men Vi er helt sikkert friske..... Undrer mig endelig over at vi ikke har fået aftalt noget nyt.... Vi vil rigtigt gerne.... Synes heller ikke der skal gå for lang tid imellem..... Er du forresten Gitte ved at have styr på de små ponyers pels... Smiler......

Var hos min søster i weekenden og var ude at ride på hendes fjorhest, kan godt mærke det kribler lidt i fingerne for at starte med det hest/ ridning sjov igen....

Anmeld

3. oktober 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hejsa...

Ja men Vi er helt sikkert friske..... Undrer mig endelig over at vi ikke har fået aftalt noget nyt.... Vi vil rigtigt gerne.... Synes heller ikke der skal gå for lang tid imellem..... Er du forresten Gitte ved at have styr på de små ponyers pels... Smiler......

Var hos min søster i weekenden og var ude at ride på hendes fjorhest, kan godt mærke det kribler lidt i fingerne for at starte med det hest/ ridning sjov igen....

vi er også helt friske

det begynder at hjælpe på det med deres pels... men uha, det er voldsomt, for nu er vinterpelsen ved at komme tilbage pga. alt det dårlige vejr... og er startet nyt arbejde idag, så der skulle også lige nogle ting på plads der...

men vi skal helt sikkert snart finde ud af noget så i kan komme ud...

Anmeld

3. oktober 2011

lollandpigen

Gittemor09 skriver:

vi er også helt friske

det begynder at hjælpe på det med deres pels... men uha, det er voldsomt, for nu er vinterpelsen ved at komme tilbage pga. alt det dårlige vejr... og er startet nyt arbejde idag, så der skulle også lige nogle ting på plads der...

men vi skal helt sikkert snart finde ud af noget så i kan komme ud...

Nå ja hvordan er det gået på dit nye job?? Må være mærkeligt lige at vende sig til at starte igen kan jeg huske fra mig selv... smiler

Kunne være super, Laura snakker ikke om andet end hese, så er sikker på hun ville nyde det, og mon ikke Sofie og Laura sagtens kunne lege lidt sammen....

Anmeld

3. oktober 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Nå ja hvordan er det gået på dit nye job?? Må være mærkeligt lige at vende sig til at starte igen kan jeg huske fra mig selv... smiler

Kunne være super, Laura snakker ikke om andet end hese, så er sikker på hun ville nyde det, og mon ikke Sofie og Laura sagtens kunne lege lidt sammen....

det er simpelthen så skønt... de er bare så fantastiske, og tog imod mig med åbne arme... følelsen var at komme til familiekomsammen, og alle havde savnet en...

nogle dejlige opgaver, og en masse ros for mig arbejde allerede....

jamen så bliver vi simpelthen nødt til at finde ud af noget snart..!! 

må lige se hvor meget jeg når at muge ud i weekenden, så kunne vi måske gøre det en af de nærmeste... skal også lige have ordnet lidt boks, da to af dem slås lidt igennem brædderne (og det kan det ikke holde til )

Anmeld

3. oktober 2011

lollandpigen

Gittemor09 skriver:

det er simpelthen så skønt... de er bare så fantastiske, og tog imod mig med åbne arme... følelsen var at komme til familiekomsammen, og alle havde savnet en...

nogle dejlige opgaver, og en masse ros for mig arbejde allerede....

jamen så bliver vi simpelthen nødt til at finde ud af noget snart..!! 

må lige se hvor meget jeg når at muge ud i weekenden, så kunne vi måske gøre det en af de nærmeste... skal også lige have ordnet lidt boks, da to af dem slås lidt igennem brædderne (og det kan det ikke holde til )

Det er bare iorden men sig endelig til hvis du skal bruge hjælp til noget... Men vi snakkes bare ved.... knus 

Anmeld

3. oktober 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Det er bare iorden men sig endelig til hvis du skal bruge hjælp til noget... Men vi snakkes bare ved.... knus 

det behøves ikke... synes boksene ser forfærdelige ud (hvilket andre ikke synes) men vil bare ikke tilbyde nogle at komme og se det hvis du forstår....

Anmeld

19. oktober 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Hvad blev der til af baby træf?? Vi er 2 der stadig gerne vil holde baby træf så hvis der er andre der har lyst så skriv og vi finder en dag.....

hej alle... 

er i ved at være friske til endnu et møde??

sofie og jeg er ihvertfald på  

skal vi finde en dato snart??

Anmeld

19. oktober 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hej piger....

hej alle... 

Anmeld

19. oktober 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hej piger....

hej alle... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.