Baby træf Lolland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

helle85

lollandpigen skriver:

Mine børn er 9 år, 3 1/2 år og 1 år så det er lige meget om man overhovedet har børn alle kan være med.. Så du er mere end velkommen....

okay tak. så vil jeg godt med der den 10/9 og jeg tager kun 1 af mine børn med i må bare sige hvis jeg skal have noget med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Jeg har kaffe og te så det behøver du ikke tage med.... Men måske en sodavand eller lidt juice.... ville være super

jamen det kan jeg sagtens klare intet problem...!!

Anmeld

17. august 2011

lollandpigen

Er ved at tjekke op hvor mange der har meldt ja til at deltage den 10/9 slet ikke flere der kunne tænke sig at få nogle super hyggelige timer sammen med os mødre og alle vores vidunderlige børn så kan I stadig nå at være med........

Jeg opdaterer lige på dem de rhar meldt tilbage og som kommer:

Kirsti

Marie1

Gittemor09

helle 85

Anmeld

22. august 2011

LISBETH:-)

Ville rigtig rigtig gerne. Og havde ikke set denne tråd da vi oprettede den anden, men der kører lige pt en anden tråd med baby.dk lolland/falster møde d. 18/9 og jeg synes desværre det bliver for meget 2 weekender i træk

Men jeg vil meget gerne en anden gang.

Anmeld

23. august 2011

Annette32

Jeg vil meget gerne med Men har lidt svært ved at overskue tråden. Er helt ny i dette forum. Hvornår er det helt nøjagtigt?

har en datter på 9 hveranden uge ( ulige uge) og får en lille ny på næste mandag.

knus

Anmeld

23. august 2011

Marie1

Annette32 skriver:

Jeg vil meget gerne med Men har lidt svært ved at overskue tråden. Er helt ny i dette forum. Hvornår er det helt nøjagtigt?

har en datter på 9 hveranden uge ( ulige uge) og får en lille ny på næste mandag.

knus

Hejsa.

Ja det kan jeg godt forstå. Det er ganske enkelt fordi der er flere tråde igang om nogenlunde det samme - altså at mødes.

Denne her handler om at mødes den 10 september hos Dorte (lollandpigen)

Du er MEGET velkommen til at deltage - vi er en lille gruppe som endnu ikke har mødt hinanden, så det er nemt at springe ind.

Hvis du har lyst siger du bare til og så kan vi lige finde ud af hvad vi hver især tager med.

Kh Karina.

Anmeld

23. august 2011

Annette32

Hej

Ja men jeg vil umiddelbar meget gerne med. Tager dog lige lidt forbehold da jeg lige skal føde den 29. men burde da være oppe og hoppe d. 10 igen.

Vil gerne tage noget med og selvfølgelig have adr.

knus

annette

Anmeld

25. august 2011

lollandpigen

Annette32 skriver:

Hej

Ja men jeg vil umiddelbar meget gerne med. Tager dog lige lidt forbehold da jeg lige skal føde den 29. men burde da være oppe og hoppe d. 10 igen.

Vil gerne tage noget med og selvfølgelig have adr.

knus

annette

Lyder super.... Jeg samler lige op på os og sender en adresse til alle og prøver at skrive hvem der deltage rog tager hvad med.... Jeg laver den inden for de nærmeste dage da jeg lige er kommet hjem fra sygehuset  hvor jeg har været indlagt emd den ældeste siden mandag så skal lige have lidt overskud igen...

Men sender adresse og mobilnr til lørdag den 10/9 det lader til vi bliver en del så det bliver super hyggeligt...

Anmeld

10. september 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Hvad blev der til af baby træf?? Vi er 2 der stadig gerne vil holde baby træf så hvis der er andre der har lyst så skriv og vi finder en dag.....

Rigtigt god weekend til alle.....

tusind tak for en super hyggelig formiddag til de fremmødte mødre, og børn... Jeg hyggede mig, og det gjorde sofie også i den grad... og hvor virker i dog bare super søde (men første møde er altid det mest akavede )

hun tog en dejlig lang lur da vi kom hjem, og var fit to fight igen

vi glæder os meget til et møde igen hurtigst mulig...

kram fra Gitte og Sofie...

Anmeld

11. september 2011

lollandpigen

Gittemor09 skriver:

tusind tak for en super hyggelig formiddag til de fremmødte mødre, og børn... Jeg hyggede mig, og det gjorde sofie også i den grad... og hvor virker i dog bare super søde (men første møde er altid det mest akavede )

hun tog en dejlig lang lur da vi kom hjem, og var fit to fight igen

vi glæder os meget til et møde igen hurtigst mulig...

kram fra Gitte og Sofie...

Selv tak og ja det var super hyggeligt glæder mig også til vi ses igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.