Baby træf Lolland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Marie1

lollandpigen skriver:

Ja men nu er vi jo snar tmange.... Jeg vil da tage intivitiv og prøve med Lørdag den 10 september kl 10.00.. jeg vil gerne lægge hus til jeg bor i RØdby..... Så må vi lige se hvor mnage der kan den dag....

Meld gerne tilbage og ny må selvføgelig stadig gerne komme til...

Jamen jeg er klar  Jeg skal heldigvis først på arbejde kl 16.30, så det passer mig fint.

Skal vi tage lidt med hver især?

Jeg kan godt tage noget forskelligt frugt med.

Glæder mig.

Karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

kirsti

lollandpigen skriver:

Ja men nu er vi jo snar tmange.... Jeg vil da tage intivitiv og prøve med Lørdag den 10 september kl 10.00.. jeg vil gerne lægge hus til jeg bor i RØdby..... Så må vi lige se hvor mnage der kan den dag....

jeg kan godt den 10 - jeg kan tage brød med

Anmeld

11. august 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

lige umidelbart tror jeg bestemt også at jeg kan d. 10. september

og kan sagtens tage noget drikkelse med i skal bare sige hvad i er til

Anmeld

11. august 2011

helle85

det kan godt værer at det lyder lidt dumt, men hvor gammel skal børnen værer for at man kan komme med til baby træf på lolland? for jeg kunne godt tænke mig at møde nogen nye mennsker men mine børn er 3 og 4 år. men jeg bor i rødby

Anmeld

13. august 2011

Marie1

helle85 skriver:

det kan godt værer at det lyder lidt dumt, men hvor gammel skal børnen værer for at man kan komme med til baby træf på lolland? for jeg kunne godt tænke mig at møde nogen nye mennsker men mine børn er 3 og 4 år. men jeg bor i rødby

Som jeg ser det, har det ingen betydning for hvor gamle børnene er. Baby træf handler vist mere om at det er et træf for os herinde på baby.dk..  Så det ville da bare være dejligt hvis du har lyst til at være med..

Karina.

Anmeld

13. august 2011

lollandpigen

helle85 skriver:

Mine børn er 9 år, 3 1/2 år og 1 år så det er lige meget om man overhovedet har børn alle kan være med.. Så du er mere end velkommen....

Anmeld

13. august 2011

lollandpigen

kirsti skriver:

jeg kan godt den 10 - jeg kan tage brød med

Lyder super jeg har smør, ost, pålæg chokolade, spegepølse osv....

Anmeld

13. august 2011

lollandpigen

Gittemor09 skriver:

lige umidelbart tror jeg bestemt også at jeg kan d. 10. september

og kan sagtens tage noget drikkelse med i skal bare sige hvad i er til

Jeg har kaffe og te så det behøver du ikke tage med.... Men måske en sodavand eller lidt juice.... ville være super

Anmeld

13. august 2011

lollandpigen

Marie1 skriver:

Jamen jeg er klar  Jeg skal heldigvis først på arbejde kl 16.30, så det passer mig fint.

Skal vi tage lidt med hver især?

Jeg kan godt tage noget forskelligt frugt med.

Glæder mig.

Karina.

Lyder dejligt... Frugt kan man altid spise.....

Anmeld

13. august 2011

helle85

Marie1 skriver:

Som jeg ser det, har det ingen betydning for hvor gamle børnene er. Baby træf handler vist mere om at det er et træf for os herinde på baby.dk..  Så det ville da bare være dejligt hvis du har lyst til at være med..

Karina.

okay på den måde. jeg vil godt med og jeg kan godt den 10/9.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.