Baby træf Lolland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.263 visninger
45 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

lollandpigen

Hej piger....

Hvad blev der til af baby træf?? Vi er 2 der stadig gerne vil holde baby træf så hvis der er andre der har lyst så skriv og vi finder en dag.....

Rigtigt god weekend til alle.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Hvad blev der til af baby træf?? Vi er 2 der stadig gerne vil holde baby træf så hvis der er andre der har lyst så skriv og vi finder en dag.....

Rigtigt god weekend til alle.....

hejsa...

jeg tror bare ikke vi er lige så gode til at få stablet det på benene som de er i Nyk. F ...

det må vi altså gøre noget ved....

er stadig interesseret hvis det kan holdes i weekender, da jeg ikke er på barsel...

knuzz

Anmeld

9. juni 2011

lollandpigen

Gittemor09 skriver:

hejsa...

jeg tror bare ikke vi er lige så gode til at få stablet det på benene som de er i Nyk. F ...

det må vi altså gøre noget ved....

er stadig interesseret hvis det kan holdes i weekender, da jeg ikke er på barsel...

knuzz

Weekender passer mig fint og vil gerne lægge hus til første gng så vi lige som kommer igang...... Det er bare at folk skriver hvis de er interresseret....

Anmeld

9. juni 2011

merle2010

jeg vil altså gerne med selvom jeg bor i nykøbing F.. trænger til at møde nye mennesker.. jeg bliver pædagog den 20, så hvis det er efter der, så er jeg frisk og har sommerferie...

Anmeld

9. juni 2011

lollandpigen

merle2010 skriver:

jeg vil altså gerne med selvom jeg bor i nykøbing F.. trænger til at møde nye mennesker.. jeg bliver pædagog den 20, så hvis det er efter der, så er jeg frisk og har sommerferie...

Selvføgelig må du være med....

Hører lige de andre ad hvor mange der stadig er interresseret også finder vi bare en dag hvor alle kan...

Anmeld

10. juni 2011

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Weekender passer mig fint og vil gerne lægge hus til første gng så vi lige som kommer igang...... Det er bare at folk skriver hvis de er interresseret....

jamen umiddelbart kan jeg alle weekender fremover undtagen d. 18 Juni...

Anmeld

25. juli 2011

kirsti

Jeg er skam også frisk, jeg er dog fra Nykøbing (: weekender passer også bedst her

Anmeld

25. juli 2011

lollandpigen

Ja men nu er vi jo snar tmange.... Jeg vil da tage intivitiv og prøve med Lørdag den 10 september kl 10.00.. jeg vil gerne lægge hus til jeg bor i RØdby..... Så må vi lige se hvor mnage der kan den dag....

Meld gerne tilbage og ny må selvføgelig stadig gerne komme til...

Anmeld

25. juli 2011

kirsti

som udgangspunkt tror jeg godt jeg kan den 10/9 men skal lige tjekke kalenderen og vender så tilbage.

Jeg tager Noah 5år med (5år den 12/8- store dreng .g.)

Anmeld

25. juli 2011

lollandpigen

kirsti skriver:

som udgangspunkt tror jeg godt jeg kan den 10/9 men skal lige tjekke kalenderen og vender så tilbage.

Jeg tager Noah 5år med (5år den 12/8- store dreng .g.)

Lyder super.. Og selvføgelig er Noah mer eend velkommen... Har selv Laura på 3 år og Nicklas på 9 år så mon ikke de kan lege.....

Vi håber flere melder tilbage´.. Og du melder bare tilbage når du har tjekket kalenderen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.