Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så smuk en mave!!
-Milla- skriver: Prinsessens balsal er da bare rigtig fin. Den kan du kun være stolt af.
Prinsessens balsal er da bare rigtig fin. Den kan du kun være stolt af.
Tusind tak!
MaybeBaby skriver: Hvem kan da også sige noget provokerende til den smukke mave? Så skulle det være på en seksuel-provokerende måde Grrrrrrr... Ej, du er simpelthen så fin - og om mindre end en uge er eksamen overstået og så skal den ikke tænkes mere på - og worst case scenario er, at du dumper men vinder til efteråret en fantastisk lille baby og ny titel som moaaaar
Hvem kan da også sige noget provokerende til den smukke mave? Så skulle det være på en seksuel-provokerende måde Grrrrrrr... Ej, du er simpelthen så fin - og om mindre end en uge er eksamen overstået og så skal den ikke tænkes mere på - og worst case scenario er, at du dumper men vinder til efteråret en fantastisk lille baby og ny titel som moaaaar
Haha Well, jeg er bare gal i dag Og der er SÅ FUCKING VARMT i soveværelset (25 grader), men hvis vi åbner vinduerne SUSER det ind med myg fra træerne udenfor
Og jeg skal bestå det fag for at komme videre på studiet, det er en stop-prøve
Nå, nok brok. Har bare en MEGA dårlig dag i dag Og må hellere i stedet sige taaaak
FrkLarsen skriver: Så smuk en mave!!
Frøken J. skriver: Haha Well, jeg er bare gal i dag Og der er SÅ FUCKING VARMT i soveværelset (25 grader), men hvis vi åbner vinduerne SUSER det ind med myg fra træerne udenfor Og jeg skal bestå det fag for at komme videre på studiet, det er en stop-prøve Nå, nok brok. Har bare en MEGA dårlig dag i dag Og må hellere i stedet sige taaaak
MaybeBaby skriver: Vi har fået en kammerat til at smide designe (jojo smart skal det lyde) en ramme med fluenet omkring som vi kan tage af og på, da det ellers også vil vælte ind med insekterne! Bare et par pinde i 45 graders vinkel i vinduers størrelse og så hæfteklemme nettet på og så sådan en gummiliste til at tætne hele vejen rundt med tadaaa... Ét problem løst!
Vi har fået en kammerat til at smide designe (jojo smart skal det lyde) en ramme med fluenet omkring som vi kan tage af og på, da det ellers også vil vælte ind med insekterne! Bare et par pinde i 45 graders vinkel i vinduers størrelse og så hæfteklemme nettet på og så sådan en gummiliste til at tætne hele vejen rundt med tadaaa... Ét problem løst!
Vi har godt tænkt på en lignende løsning, men vi leder jo også efter ny lejlighed, så vi ved ikke om det kan svare sig at gå i gang med
Frøken J. skriver: Vi har godt tænkt på en lignende løsning, men vi leder jo også efter ny lejlighed, så vi ved ikke om det kan svare sig at gå i gang med
Du er bare så smuk gravid søde. man kan rigtig se hvordan den vokser uge for uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128