Prinsessens Balsal uge 23 (22+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

NinaNymannMadsen

smuk smuk mave som altid. hun lever da godt der inde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Skøn mave

Er det nu man skal sige EB? Hmm jeg er ond idag, hehe.

Tak !

Så får du en omgang lammetæv! Haha. Ej, jeg ved ikke hvorfor jeg er gal, kender du ikke de dage? Og min kæreste prøvede at få mig til at smile en masse, da han tog billederne med: "Say cheese" og "Sig "Jeg er lækker"". Jeg var bare gal. "NEJ! TAG NU DE BILLEDER". Stakkels mand 

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

smuk smuk mave som altid. hun lever da godt der inde.

Tak Ja, det kan du tro. Hun er en rigtig vildbasse, men har ændret sin rytme, så hun mest er vågen når jeg skal til at sove og om natten. Bette ballademager

Anmeld

2. juni 2011

twinny

sikke en fiiiin mavse du render rundt med...

Anmeld

2. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Det håber jeg! Har sagt til hende, at hun godt lige må tage den med ro derinde Men kan mærke det er sådan i faser. Så vokser maven og virker sådan lidt blød. Så en uges tid efter er den helt hård, måske fordi livmoderen er "fulgt" med, og så starter næste omgang

Min bliver også blød i perioder.. Og så hård igen et par dage efter. Det er da nok det, som gør det Så fik jeg opklaret det.

Hihi - så må vi håbe at hun hører efter sin mor Meen så alligevel. Jeg glæder mig i hvert fald til min er "uge 30" stor Gør du også?

Anmeld

2. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Tak Ja, det kan du tro. Hun er en rigtig vildbasse, men har ændret sin rytme, så hun mest er vågen når jeg skal til at sove og om natten. Bette ballademager

årh det kender jeg godt.

Anmeld

2. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Tak !

Så får du en omgang lammetæv! Haha. Ej, jeg ved ikke hvorfor jeg er gal, kender du ikke de dage? Og min kæreste prøvede at få mig til at smile en masse, da han tog billederne med: "Say cheese" og "Sig "Jeg er lækker"". Jeg var bare gal. "NEJ! TAG NU DE BILLEDER". Stakkels mand 

Hehe, jo jeg kender det godt, men det er så (desværre) ikke nødvendigt, at jeg er gravid, hehe. De mænd ligger krop til meget.

Men din mand høre man da ikke meget om.

Nu er jeg lidt bange, må heller gemme mig resten af dagen Ej hvad finder i ud af? eller er i ikke rigtig kommet videre med det endnu?

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

SÅ fin!!

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hehe, jo jeg kender det godt, men det er så (desværre) ikke nødvendigt, at jeg er gravid, hehe. De mænd ligger krop til meget.

Men din mand høre man da ikke meget om.

Nu er jeg lidt bange, må heller gemme mig resten af dagen Ej hvad finder i ud af? eller er i ikke rigtig kommet videre med det endnu?

Han vil gerne holde privatliv og arbejdsliv adskilt Og i og med han bruger nettet meget ifm. studie og skaber mange kontakter, så vil han helst kun kunne fremsøges på noget, som har med hans prof. liv at gøre, så det er derfor

Vi vil ikke gøre en hel masse vildt og tovligt ud af det. Nu har journalisten fået sig en mail med de gældende regler, og så tror jeg vi lader den ligge der

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Min bliver også blød i perioder.. Og så hård igen et par dage efter. Det er da nok det, som gør det Så fik jeg opklaret det.

Hihi - så må vi håbe at hun hører efter sin mor Meen så alligevel. Jeg glæder mig i hvert fald til min er "uge 30" stor Gør du også?

Jeg er ret sikker på, at det er dérfor! Det er der i hvert fald flere herinde jeg har set snakke om det. Hehe

Jo, det glæder jeg mig pgså til. Selvom den er stor nu, må den gerne blive ENDNU større. Hehe Elsker bare at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.