Frøken J. skriver:
Nååh
Jamen dén kan du godt få. Han bliver den bedste far. Han er generelt ufattelig kærlig og omsorgsfuld, og går meget op i min graviditet. At jeg skal passe på mig selv, huske at tage en lur, ikke bære for meget osv. I går skulle vi fx spise på Jensens, og fra der hvor vi stod tog det max 3 min. at gå derhen. Jeg havde lidt sidestik i maven, og han tilbød at løbe i forvejen og sikre sig der var et ledigt bord, så jeg ikke skulle gå turen forgæves. Sagde dog at det trods alt ikke var nødvendigt, når det var lige om hjørnet. Hehe 
Han nusser maven rigtig meget, og taler til hende. Og vækker hende ved at lave "pruttelyde" på maven. Du ved, når man har læberne mod maven og puster. Hehe
Og så er han så glad, når han finder en sød bamse til hende og sådan
Derudover deltager han, fordi han virkelig gerne vil, i ALT. Alle lægebesøg, alle jordemoderbesøg, alle scanninger
Og holder mig op på at overholde rådene fra sundhedsstyrelsen
Så han er bare en super farmand!
Men nej, jeg kan faktisk heller ikke huske jeg har læst noget om din mandse?
Han lyder meget som min, hehe. Jeg måtte pænt sige nej til ham da jeg skulle til læge ang sygemeldning, for jeg kunne ikke se grunden til vi begge skulle afsted, når min læge bare skulle skrive på et stykke papir, intet med maven at gøre.
Men det med kostråd osv er ingen af os særlig gode til, så der er han ikke så obs. Han har heller ikke den store daglige kontakt til maven, men det kan vi takke moderkage for, da den har gjort, at han stadig ikke har mærket liv, tror det bliver helt anerledes, når han endelig for lov til, at mærke hende. Men vi sidder tit om aften, hvor han ligger hånden i bunden af maven (der hvor jeg oftes mærker liv for tiden) i håbet om, at hun endelig bare losser igennem og rammer han med fulde kraft.
Jeg må sørme heller ikke noget, puha, bare det mindste, så er han over mig, oftes er det så bare hoften der gør ondt, men indtil han fatter det, ja så er det lige før han allerede har ringet til FG. Han stoler dog rigtig meget på mine fornemmelser ang maven, det har jo så også vist sig, at være med god grund.
Jeg er også så heldig, at have ham hjemme i alle dagtimerne, dog sover han i mange af dem, men han kan komme med til alt og hjælper mig, hvis der er noget herhjemme der skal ordnes.
Så skøn er han
Og det lyder din også rigtig meget til at være.