Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der ugens mavse for alle pengene Har været ude at købe et par ventejeans mere, de andre sad dumt på mig, og så man jo desværre bruge penge.
Ellers har jeg ikke så meget at sige. Er i totalt hormonella SINDSSYGT dårligt humør i dag Tror jeg føler mig sådan lidt presset over eksamen på onsdag, fordi jeg ikke ved, hvad jeg skal forvente. Og så er det åbenbart nemmest at blive sur. Sådan kan man jo også reagere Så det er ikke lige dagen jeg skal provokeres, hvis man har sit liv kært
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Så er der ugens mavse for alle pengene Har været ude at købe et par ventejeans mere, de andre sad dumt på mig, og så man jo desværre bruge penge. Ellers har jeg ikke så meget at sige. Er i totalt hormonella SINDSSYGT dårligt humør i dag Tror jeg føler mig sådan lidt presset over eksamen på onsdag, fordi jeg ikke ved, hvad jeg skal forvente. Og så er det åbenbart nemmest at blive sur. Sådan kan man jo også reagere Så det er ikke lige dagen jeg skal provokeres, hvis man har sit liv kært
Smuk mavse
MyDream skriver: Smuk mavse
Tak!
Rigtig fin mave
RiUL skriver: Rigtig fin mave
Tusind tak
Så fiiin mave! Den vokser derud af hva' Lækkert!
Kristinav skriver: Så fiiin mave! Den vokser derud af hva' Lækkert!
Det kan du tro, jeg tør ikke tænke på slutresultatet Og tak
Frøken J. skriver: Det kan du tro, jeg tør ikke tænke på slutresultatet Og tak
Haha - nej, det kender jeg lidt til Men godt ser det ud!
Men mon ikke den holder en lille pause undervejs. Har jeg aftalt med min i hvert fald
Kristinav skriver: Haha - nej, det kender jeg lidt til Men godt ser det ud! Men mon ikke den holder en lille pause undervejs. Har jeg aftalt med min i hvert fald
Det håber jeg! Har sagt til hende, at hun godt lige må tage den med ro derinde Men kan mærke det er sådan i faser. Så vokser maven og virker sådan lidt blød. Så en uges tid efter er den helt hård, måske fordi livmoderen er "fulgt" med, og så starter næste omgang
Skøn mave
Er det nu man skal sige EB? Hmm jeg er ond idag, hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128