at vaske babytøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Lou87

Hehe man blir da vidst upopulær af det jeg skriver nu..
Men intet neutral her..

Her bruger jeg skyllemiddel i små mængder dog, og så biotex flydende... Men hun har heldigvis heller ingen tegn på allergi, hvis hun fik det... er det klart man vile skifte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Isabella_mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vidste du at du kan bruge en spiseskefuld eddike som skyllemiddel?

Tøjet lugter ikke, og så er det bedre for miljøet da parfumefri skyllemiddel stadig er meget hårdt for miljøet. Tøjet bliver blødt af det!

Synes selv det er smart 

ja det vidste jeg godt... 

syntes bare eddike stinker..  og frygter at mit tøj kommer til at lugte på samme måde

Anmeld

2. juni 2011

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Jeg skrev heller ikke at det ikke rengjorde mit tøj - bare at det ikke virkede som om det gjorde. Jeg bruger stadig neutral herhjemme - har bare brugt skyllemiddel til det sidste stykke tid. En vane jeg gerne ville af med, grundet allergirisici jo. Derfor jeg søgte råd om hvad andre gjorde

det var bare såden det lød ud fra hvad du dkrev.. 

men ja. du kan jo hvis du vil droppe det parfumerede skylemeiddel, skifte til en anden slags. gå efter astma og allergi mærket... så er du sikker...

du kan jo også som der er forslåët bruge eddike. jeg har ikke prøvet det selv. og kender ikke effekten..

Anmeld

2. juni 2011

Isabella_mor

MorTilJanuar skriver:

Vi lufttører oppe i vores hus så det bliver automatisk blødt men ellers ville jeg også bruge den slags ...

for mig svare det lidt til hunde der stinker af røg  det er bare noget jeg slet heller ikke kan tage 

jeg ville ønske at jeg kunne lufttørre ALT mit tøj. problemer er bare at vi bor i lejlighed.. og det er meget besværligt at rende op og ned fra 2 sal med en baby og med vasketøj, 

desuden bor der folk herude der har lidt for lange fingre,, så jeg tørre det i lejligheden... og med vindue åbent.. (vi må i følge reglerne ikke engang tørre tøj på altanen..!!! )

så ja. det er super trælst. 

Anmeld

2. juni 2011

Maja_4000

Vi bruger neutal / änglamark eller lignende .. Og INGEN skyllemiddel

Anmeld

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

isabellamor skriver:

ja det vidste jeg godt... 

syntes bare eddike stinker..  og frygter at mit tøj kommer til at lugte på samme måde

Det har det aldrig gjort her. Man skal kun bruge en spiseskefuld. Ikke mere. Nej duften af eddike er ikke så lækker, hehe 

Anmeld

2. juni 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det har det aldrig gjort her. Man skal kun bruge en spiseskefuld. Ikke mere. Nej duften af eddike er ikke så lækker, hehe 

Vil lige give mit besyv med.Bruger også tit eddike som skyllemiddel,og nej,tøjet har aldrig lugtet af eddike

Anmeld

2. juni 2011

Isabella_mor

Pernilleh skriver:

Vil lige give mit besyv med.Bruger også tit eddike som skyllemiddel,og nej,tøjet har aldrig lugtet af eddike

jeg må prøve det så.. for jeg er helt sikker ikke fan af at være med til at forurene naturen mere end den er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.