at vaske babytøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.815 visninger
37 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

HeidiØ

Jeg har jo som alle andre tænkt mig at vaske babys tøj inden det tages i brug - hvad er jeres holdning til vaskepulver/skyllemiddel? .. jeg er ude i evt at bruge neutral og toppe med en lille snert af skyllemiddel, bare fordi jeg sys neutralt er lidt træls - det må godt dufte lidt..

Hvad siger I? Nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Carl-Emil's mor

HeidiØ skriver:

Jeg har jo som alle andre tænkt mig at vaske babys tøj inden det tages i brug - hvad er jeres holdning til vaskepulver/skyllemiddel? .. jeg er ude i evt at bruge neutral og toppe med en lille snert af skyllemiddel, bare fordi jeg sys neutralt er lidt træls - det må godt dufte lidt..

Hvad siger I? Nogle råd?

Har vasket alt det vi har i neutral  også har jeg taget en lille smule tørret lavendel og lagt i små økostof poser og lagt i skuffen med tøjet.. men kun meget meget meget meget lidt, man kan næsten ikke dufte det, men det dufter bare frisk 

Anmeld

2. juni 2011

CamillaValby

Jeg bruger altid neutralt også alm skyllemiddel til os selv.
Men når baby kommer bliver skyllemiddel til hendes tøj kun vasket med neutralt også skyllemiddel

Anmeld

2. juni 2011

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Hvad siger I? Nogle råd?

nu skal jeg ikke bestemme.. men hvorfor skal dit barn dufte af parfume?

man kan få neutral skyllemiddel. og änglamark , minirisk osv.

jeg syntes personligt at tøj der har parfumeret vaskeremedier i sig lugter forfærdeligt... 

Anmeld

2. juni 2011

Carl-Emil's mor

isabellamor skriver:

jeg syntes personligt at tøj der har parfumeret vaskeremedier i sig lugter forfærdeligt... 

so sorry men sådan nogle skyllemiddel-unger  ej det kan jeg altså ikke snuppe.. 

Anmeld

2. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
HeidiØ skriver:

Hvad siger I? Nogle råd?

jeg har vasket alt det tøj jeg har til lille fyren.

Jeg bor i lejlighed, og derfor er der knyttet vaskemaskiner til som vi kan bruge, og der er automatiske sæbe dispensere på, som er sæbe uden parfume og alt det der, lidt som Neutral.

Da vi selv kunne vælge sæbe brugte jeg kun Neutral og ingen skyllemiddel.

Men det er primært fordi jeg er meget allergisk over for parfume, og hvad der ellers er af sjove ting i skyllemiddel med duft

Anmeld

2. juni 2011

HeidiØ

isabellamor skriver:

Du har ret i det hurtigt kan blive for meget - derfor jeg også bare ville bruge lidt. Jeg tager det egentlig lidt ud fra egne erfaringer med "kun" neutral pulver - sys simpelthen bare ikke det virker rent! .. men det er måske en vanesag og jeg vil også helst undgå alle de der unaturlige lugte

Anmeld

2. juni 2011

december-babyen

Her bruger vi kun neutral vaskemiddel og skyllemiddel..engang imellem køber vi minirisk som også er parfume fri

Vi hader at dufte af parfume i tøjet og desuden kan det give allergi

Anmeld

2. juni 2011

K&S

HeidiØ skriver:

Hvad siger I? Nogle råd?

Herhjemme vasker vi kun i Neutral, jeg bryder mig ikke om duften af skyllemiddel og risikoen for allergi

Anmeld

2. juni 2011

HeidiØ

MorTilJanuar skriver:

Har vasket alt det vi har i neutral  også har jeg taget en lille smule tørret lavendel og lagt i små økostof poser og lagt i skuffen med tøjet.. men kun meget meget meget meget lidt, man kan næsten ikke dufte det, men det dufter bare frisk 

Ej, hehe, jeg har heller ikke en skyllemiddel-unge endnu  Søger bare et godt råd - og den med en lille smule lavendel eller økoposerne, den vil jeg ta til mig - lyder meget bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.