De steder hvor jeg her/skal føde (Hillerød og Sønderborg) der har du ikk noget valg som sådan. Du skal have en meget god grund udover at alm fødsel er til fare for dig/barnet til at få ks.
Mit argument mht str følger de endnu en gang ikke. Min den første var 4200, nr 2 var 4680 og sad fast og nr 3 var 4760. Nr 3 fik jeg ved ks efter jeg meget hysterisk måtte overbevise en læge om at han ville blive en del større en de 3800 de blev ved m at påstå han ville blive.
Da de endelig forstod HVOR nervøs jeg var for at nr 3 oxo skulle sætte sig fast, samt med arguentet om at jeg havde bækkenløsning samt på det tidspunkt 2 andre børn at tage mig af fik jeg det endelig. Med møje og besvær.
Jeg har samme problem nu, dog har jeg 3 børn at tage mig af nu, en bækkenløsning der er værre og alligevel vil de have at jeg skal vente til d 24/7 (termin) hvor jeg kan blive sat i gang. Det er min største rædsel at hun kommer til at have samme str som sine brødre, men de ignorere mig totalt (og jeg har så pt følelsen af at jeg blive overhørt og de mener at jeg ikke ander hvad jeg snakker om. Jeg har immervæk prøvet det før.... SUK)
/Mette 37+5
Anmeld