Faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Sara Maria

Issa skriver:

Iih hvor dejligt! Så må du have held og lykke med en naturlig fødsel 

Jeg er 38+2 i dag, og sidst jeg var ved jordemoder havde den ikke sat sig fast, men har skam hovedet nedad.. Så nu væbner jeg mig med en masse tålmodighed, og satser på at gå over termin

Ja mange tak for det  Håber også at din den bette sætter sig fast snart, men det skal nok gå det hele... Jeg går ind i uge 38 i morgen, glæder mig sådan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Sara Maria

Musen5 skriver:

Jeg fik lillepigen vendt i fredags til min store irritation, da jeg hellere ville have ks grundet mine smerter fra mit bækken og nu skal jeg vente til tidligst den 20/7.

Det gik fint, og gjorde ikke ondt. Det der gjorde avs var det der latterlige drop de skulle lægge. Det tog 3 forskellige pers deriblandt en anæstesisygeplejeske og 5 forsøg før de fik det lagt

Men som skrevet før ville jeg hellere have ks, da jeg har sindssyg mange smerte fra min bækkenløsning og er af den overbevisnng at hun bliver omkring samme str som de 3 andre (4200, 4680 og 4760) så jeg er nervøs for at det ender i aks uanset hvad.

/Mette 37+4

Åhh din stakkel, jeg troede da at man selv måtte bestemme om man vill ha KS eller ej. Kan godt huske det med kanylerne der ruller af på blodårene og ikke bliver stukket korekt ind, Jeg fik jo væske hver uge det 3 første mdr af min graviditet, og det var langt fra hver gang at det var vellykket

Men ønsker dig alt muligt held og lykke med din fødsel

Anmeld

8. juli 2011

Musen5

De steder hvor jeg her/skal føde (Hillerød og Sønderborg) der har du ikk noget valg som sådan. Du skal have en meget god grund udover at alm fødsel er til fare for dig/barnet til at få ks.

Mit argument mht str følger de endnu en gang ikke. Min den første var 4200, nr 2 var 4680 og sad fast og nr 3 var 4760. Nr 3 fik jeg ved ks efter jeg meget hysterisk måtte overbevise en læge om at han ville blive en del større en de 3800 de blev ved m at påstå han ville blive.

Da de endelig forstod HVOR nervøs jeg var for at nr 3 oxo skulle sætte sig fast, samt med arguentet om at jeg havde bækkenløsning samt på det tidspunkt 2 andre børn at tage mig af fik jeg det endelig. Med møje og besvær.

Jeg har samme problem nu, dog har jeg 3 børn at tage mig af nu, en bækkenløsning der er værre og alligevel vil de have at jeg skal vente til d 24/7 (termin) hvor jeg kan blive sat i gang. Det er min største rædsel at hun kommer til at have samme str som sine brødre, men de ignorere mig totalt (og jeg har så pt følelsen af at jeg blive overhørt og de mener at jeg ikke ander hvad jeg snakker om. Jeg har immervæk prøvet det før.... SUK)

/Mette 37+5

Anmeld

8. juli 2011

ModerNatur

Sara Maria skriver:

Ja mange tak for det  Håber også at din den bette sætter sig fast snart, men det skal nok gå det hele... Jeg går ind i uge 38 i morgen, glæder mig sådan 

Det håber jeg også.. Havde ellers ikke noget imod at gå over tid, for vi er ikke helt færdige med at renovere vores køkken og stue, og jeg havde slet ikk ondt nogensteder, men nu har jeg godt nok fået vand i mine fødder MEGET!! så meget at jeg ikk kan bøje ankler og tæer.. øv!

Kan godt forstå du glæder dig!! Det bliver så spændende når de kommer ud de lille bebser

Anmeld

8. juli 2011

Fru.Mäes <3

Jeg fik et vendingsforsøg da jeg var 37+0 og fik så kejsersnit da jeg var 38+0... da han ikke kunne vendes og han ikke vendte sig selv.. Vil ikke lyve - synes satme det gjorde ondt!! Men han sad osse rigtig godt fast med hans lille numse Men vil sige at hvis mit næste barn osse vender forkert, vil jeg da give et vendingsforsøg en chance igen. For så har jeg gjort hvad jeg kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.