Faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Sara Maria

Jeg er i uge 32 plus 4 og var igår til lægen, til mit sidste lægebesøg.

Hun var ikke så tilfreds med at han ikke har vendt sig endnu og sagde at hvis ikke han vender sig så vil hun anbefale kejsersnit, da der oftes er en grund til de ikke vender sig.

Jeg ønsker ikke kejsersnit, så jeg ringede til min jordemoder, hun sagde at hvis han ikke vender sig 3-4 uger før termin, så vil de prøve at vende ham.

Jeg vil bare gerne høre jer piger, hvornår jeres barn vendte sig, og satte sig fast, hvilken uge?

Hvis i selv har prøvet at få vendt jeres bare, kunne jeg også godt tænke mig at høre hvordan det gik og hvad uge i var i?

Mange takHilsen Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Isabeau

Sara Maria skriver:

Hun var ikke så tilfreds med at han ikke har vendt sig endnu og sagde at hvis ikke han vender sig så vil hun anbefale kejsersnit, da der oftes er en grund til de ikke vender sig.

Jeg ønsker ikke kejsersnit, så jeg ringede til min jordemoder, hun sagde at hvis han ikke vender sig 3-4 uger før termin, så vil de prøve at vende ham.

Jeg vil bare gerne høre jer piger, hvornår jeres barn vendte sig, og satte sig fast, hvilken uge?

Hvis i selv har prøvet at få vendt jeres bare, kunne jeg også godt tænke mig at høre hvordan det gik og hvad uge i var i?

Mange takHilsen Sara

De forsøgte og vende Stella, men hun ville ikke, så det blev kejsersnit, som jeg havde det fint med

Jeg syns´ ikke, det gør ondt når de prøver og vende barnet, men bare lidt hårdt, fordi de trykker på maven, så man har svært ved og få luft. Det var det som skete med mig - jeg skulle lige ha´ vejret et par gange, og så smuttede Stella tilbage i samme position, hun havde lagt i hele vejen igennem

Anmeld

1. juni 2011

Sara Maria

Hvad uge var du i, da de prøvede at vende hende?

Anmeld

1. juni 2011

hilma

min søn lagde hovedet ned i bækkenet i uge 24 og blev der.. men jeg har hørt at det ofte kan lykkes med et vendingsforsøg håber din bebs vender sig

Husk at nogle børn vender sig først i uge 37

Anmeld

1. juni 2011

Zibi_84

Sara Maria skriver:

Mange takHilsen Sara

Hejsa. Jeg var til jordemor omkring uge 33, og han havde heller ikke vendt sig der. Men er netop kommet derfra, og nu har han fundet vej med hovedet ned til bækkenet. jeg vil tro at han vendte sig omkring uge 35? Synes jeg kunne mærke det ret tydeligt. Men de forsøger altid vendingsforsøg først. Held og lykke med det

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Min søn vendte sig først i 35 + noget og lå først fast i uge 38 ..

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

Silas vendte rigtig ved fødslen men han stod for højt oppe, så jeg måtte pænt vente på at han kom ned ad. 

Anmeld

1. juni 2011

Sara Maria

Janni. skriver:

Silas vendte rigtig ved fødslen men han stod for højt oppe, så jeg måtte pænt vente på at han kom ned ad. 

Og de prøvede ikke at vende ham før du fik i fødsel? Er det dit andet barn?

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

Sara Maria skriver:

Og de prøvede ikke at vende ham før du fik i fødsel? Er det dit andet barn?

Han vendte rigtig, men var ikke kommet langt nok ned da jeg var i fødsel. Var 8 cm åben da jeg ankom til FG. Så jeg fik lagt en blokade i ryggen, samt ve drop for at skynde på ham. Hvilket betød at han blev født med stress.. 

Det kan vi ikke mærke mere, men i starten var han meget "sart" overfor nye indtryk. 

Det er mit første barn, og det har ikke skræmt mig for at få en mere engang med tiden. 

Anmeld

1. juni 2011

smølfine

Sara Maria skriver:

Mange takHilsen Sara

Den første sad fast ca. 3 uger før termin. Nr. 2 lå i tværleje helt op til termin og mener at det var fem dage før termin, at man prøvede at vende ham, men det lykkedes ikke og jeg fik pks tre dage før termin, da havde han dog vendt sig rigtigt, fandt de ud af under kejsersnittet, men jordemoderen havde glemt at undersøge det!!! Selve vendingsforsøget var ikke så behageligt, men heller ikke uudholdeligt.

Men jeg tænker at der er tid endnu til at din baby kan nå at vende sig rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.