Faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Vingummien

Mener min vendte sig i uge 34 :9 Så du har god tid endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

ModerNatur

Jeg er i dag 33+1 og jeg var også ved lægen i sidste uge (32+0) og min bebs har heller ikk vendt sig rigtigt endnu, og hverken lægen eller min jordmoder har nævnt noget som helst om KS.. Der er jo en del uger til termin endnu så mon ikk de små lopper nok skal vende sig når de er klar

Anmeld

1. juni 2011

Sara Maria

Issa skriver:

Jeg er i dag 33+1 og jeg var også ved lægen i sidste uge (32+0) og min bebs har heller ikk vendt sig rigtigt endnu, og hverken lægen eller min jordmoder har nævnt noget som helst om KS.. Der er jo en del uger til termin endnu så mon ikk de små lopper nok skal vende sig når de er klar

Det håber jeg, det vare bare ikke rart at hun skulle nævne det med kejsersnit, så kan jeg gå og spekulerer over det...

Anmeld

1. juni 2011

ModerNatur

Sara Maria skriver:

Det håber jeg, det vare bare ikke rart at hun skulle nævne det med kejsersnit, så kan jeg gå og spekulerer over det...

Efter min mening er det da også liige hurtigt nok han får nævnt det  Der er jo rigeligt med tid til at han kan vende sig..

Men hvordan har du det med hvis du skulle have KS?...  

Anmeld

1. juni 2011

Sara Maria

Issa skriver:

Efter min mening er det da også liige hurtigt nok han får nævnt det  Der er jo rigeligt med tid til at han kan vende sig..

Men hvordan har du det med hvis du skulle have KS?...  

Jeg vil for alt i verden ikke ha KS, jeg vil gerne føde naturligt

Anmeld

1. juni 2011

annec

Sara Maria skriver:

Jeg er i uge 32 plus 4 og var igår til lægen, til mit sidste lægebesøg.

Hun var ikke så tilfreds med at han ikke har vendt sig endnu og sagde at hvis ikke han vender sig så vil hun anbefale kejsersnit, da der oftes er en grund til de ikke vender sig.

Jeg ønsker ikke kejsersnit, så jeg ringede til min jordemoder, hun sagde at hvis han ikke vender sig 3-4 uger før termin, så vil de prøve at vende ham.

Jeg vil bare gerne høre jer piger, hvornår jeres barn vendte sig, og satte sig fast, hvilken uge?

Hvis i selv har prøvet at få vendt jeres bare, kunne jeg også godt tænke mig at høre hvordan det gik og hvad uge i var i?

Mange takHilsen Sara

Var til Jm i går, og der havde han vendt sig og sat sig fast. Er 29+2 i dag

Anmeld

1. juni 2011

ModerNatur

Sara Maria skriver:

Jeg vil for alt i verden ikke ha KS, jeg vil gerne føde naturligt

Har det præcis ligesådan! Jeg bliver så ked af det hvis jeg ender i KS.. Så skal vi ikke bare satse på at vores bebser vender sig snart   Det er jeg helt sikker på de gør!

Anmeld

1. juni 2011

henh01

Hej

Jeg skulle til vendingsforsøg 7 dage før jeg blev sat i gang. Det var ret sent man fandt ud af at han ikke havde planer om at vende sig. Mener det var i uge 36. Men til vendingsforsøget havde han selv vendt sig.

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

Så har jeg været til jordemoder uge 34 plus 5 og han har vendt sig 

Hun sagde at han stod dybt, men han havde ikke sat sig fast endnu.

Hvordan er det lige at de kan mærke det?? 

Anmeld

19. juni 2011

SussieThyssen

Sara Maria skriver:

Så har jeg været til jordemoder uge 34 plus 5 og han har vendt sig 

Hun sagde at han stod dybt, men han havde ikke sat sig fast endnu.

Hvordan er det lige at de kan mærke det?? 

De tager fat nede i bunden af bækkenet og rundt om hovedet.
Og hvis de kan rykke frem og tilbage med hovedet..så har barnet ikke sat sig fast.

Skal lige sige, at masser af bebser ikke sætter sig fast før i sidste øjeblik...så det kan man ikke rigtigt regne med.

Men super..at din trold har vendt sig

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.