Rejs med baby 0-6 mdr. - "Gode-råd-tråd" :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Baby2010/2013

Sikke en masse gode råd i kommer med

Dejligt at se det ikke kun er mig som har brug for sådan en tråd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dansker I Holland

Ja vi skal rejse en tur til Danmark den 11 og vi har ikke engang pakket endnu, så det er en super god tråd der er dukket op Men har lige et spørgsmål. Hvordan reagere en baby på flyets tryk? Tænker på tryk i ørene osv.. Jeg aner ikke noget om hvordan det er alt flyve, da det er min første flytur EVER. Håber I har nogle svar.

Sussie..

Anmeld

1. juni 2011

Mille83

NR3ønskebarn skriver:

Ja vi skal rejse en tur til Danmark den 11 og vi har ikke engang pakket endnu, så det er en super god tråd der er dukket op Men har lige et spørgsmål. Hvordan reagere en baby på flyets tryk? Tænker på tryk i ørene osv.. Jeg aner ikke noget om hvordan det er alt flyve, da det er min første flytur EVER. Håber I har nogle svar.

Sussie..

Vi havde Nicoline med ude og rejse da hun var 8 mdr (tror jeg det var) til Lanzarote. Hun sov da flyet lettede og da det landede, der var intet og mærke på hendes øre. vi havde også timet det sådan med flyet at hun fik en flaske da vi lettede (for at tage trykket) og det samme med landingen, dog var hun faldet i en dyb søvn på vej hjem og havde bare sutten i munden da vi landede. 

Mig og hendes far sad med tårer i øjnene da vi pga. forsinkelse var fløjet højere op så der var virkelig tryk på, på vej ned  - men hun - sov bare...

Anmeld

1. juni 2011

Becks

Den fortjener lige og komme op

Anmeld

1. juni 2011

kamtok

NR3ønskebarn skriver:

Sussie..

Hvis du ammer, så er det bedst at amme når flyet letter og lander -  en sutteflaske med vand/mælk eller en ganske alm. sut er også rigtig fint. Når de sutter udligner de automatisk trykket i ørerne. 

Man kan også købe earplugs til både børn og voksne, og de er også rigtig effektive. 

Anmeld

1. juni 2011

Baby2010/2013

kamtok skriver:

Hvis du ammer, så er det bedst at amme når flyet letter og lander -  en sutteflaske med vand/mælk eller en ganske alm. sut er også rigtig fint. Når de sutter udligner de automatisk trykket i ørerne. 

Man kan også købe earplugs til både børn og voksne, og de er også rigtig effektive. 

Så må vi hellere have en flaske vand parat til bettemanden

Anmeld

1. juni 2011

kamtok

BabyDec2010 skriver:

Så må vi hellere have en flaske vand parat til bettemanden

Det er en rigtig god idé - og en alm. sut er ligeså effektiv.

Anmeld

1. juni 2011

Dansker I Holland

kamtok skriver:

Hey mange tak for svar Jeg ammer ikke mere desværre..Det gik ikke, så hun er på flasken Earplugs må jeg kigge efter tusind tak for svar

Anmeld

1. juni 2011

Dansker I Holland

Mille83 skriver:

Vi havde Nicoline med ude og rejse da hun var 8 mdr (tror jeg det var) til Lanzarote. Hun sov da flyet lettede og da det landede, der var intet og mærke på hendes øre. vi havde også timet det sådan med flyet at hun fik en flaske da vi lettede (for at tage trykket) og det samme med landingen, dog var hun faldet i en dyb søvn på vej hjem og havde bare sutten i munden da vi landede. 

Mig og hendes far sad med tårer i øjnene da vi pga. forsinkelse var fløjet højere op så der var virkelig tryk på, på vej ned  - men hun - sov bare...

Ja ok det lyder bestemt heller ikke rart Men dejligt at hun bare sov derud af så Det håber jeg osse at Nikita gør Sutten husker vi i hvertfald

Anmeld

1. juni 2011

kamtok

NR3ønskebarn skriver:

Hey mange tak for svar Jeg ammer ikke mere desværre..Det gik ikke, så hun er på flasken Earplugs må jeg kigge efter tusind tak for svar

Min dreng (også flaskebarn) fik også bare en flaske med vand - han gider kun mme når det er hans spisetid og han virkelig er sulten, men vand vil han altid have.. Alm. sut har samme effekt.

Earplugs kan købes i Matas :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.