skruk som 20 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

lillekylling

Fenja09 skriver:

Synes bestemt ikke at det gør noget, at man oplever nogle ting før man får børn - men føler man at man er klar til at få sig egen lille familie ser jeg ikke din alder som en hindring.

Nu har vi ikke fået barn endnu, men vi har et på vej - og manden herhjemme interessere sig for de "store" ting såsom barnevogn, puslebord ect. Men han går ikke efter mærke - men efter hvad der lever bedst op til de krav vi har. Vi var dog så heldige at få en ny barnevogn af min mor, så vi har ikke bestemt mærket

Han interessere sig ikke særlig meget for babytøj, sengerande, uroer osv hehe Meen det kan jeg også sagtens selv klare

ja jeg håber også kæresten vil tænke på kvaliteten også skide på prisen..selvfølgelig skal man da ha råd til det hele, men det skal også være ordenligt og opfylde kravene

hehe nej nips tingene tror jeg også min vil være ligeglad med. men når han så ser det i en sammenhæng tror jeg han vil være vild med det..

lækkert at i får barnevognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Ben&Jerry

jeg er super skruk og ja jeg er 21.. jeg sidder dagligt og stener graviditets + babybilleder herinde.. og nøøj hvis der var en der ringede på døren og satte en baby -ja så var jeg sgu mor... -men lie nu er der lige npgle skæktanker der skal bearbejdes inden....og det kan tage tid

K.H

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

haha ja jeg har taget mig selv i at kigge på baby udstyr

Anmeld

1. juni 2011

Ben&Jerry

HAHA samme her, jeg ved ligepræcis hvilken barnevogn, tremmeseng, autostol baby skal have (baby-dreng) -jamen det er jo helt vildt..er ikke gravid og er ikke igang med project baby -you can call me pretty sick i know... men når man først er blevet skruk er det som en besættelse virkelig..når jeg ser børn vil jeg bare have et og hvis jeg ser en baby tænker jeg "hvor er det pisse snyd hun har et barn" -jamen jeg kunne jo lave et selv. . . .

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Hvis ikke det var fordi det ville være dumt nu, så ville jeg også være mere end klar nu, og jeg er kun 19 og min kæreste 20 

Anmeld

1. juni 2011

Ka+Ma=Be

lillekylling skriver:

nogle der har prøvet at være skruk som 20 årig? eller er jeg overhovedet skruk?

tror det fordi mig og kæresten lige er flyttet i hus..og vi har hund og bil osv..mangler babyen så bare eller er det bar noget man bilder sig ind? vi jo kun 20 og 22 år?..

håber det en periode der bare skal overståes..selv om jeg da glæder mig til der en dag kommer en lille bebs..

Jeg har også været skruk siden jeg var 20

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

lillekylling skriver:

hold da op 3 md..jeg har en veninde som blev gravid 14 dage efter deres første samleje..de er stadig sammen idag og har en lille pige..de har haft deres ture men det lykkedes dem at redde trådene ud hver gang

Her har vi kun været sammen i snart 11. måneder, og jeg er gravid i uge 23 Nogen gange ved man bare, at det er rigtigt. Vi har det simpelthen så godt. Vi flyttede også sammen stort set med det samme  

Anmeld

1. juni 2011

Ben&Jerry

21 år fast kæreste gennem 3 år og er sindsyg skruk, det er min historie, økonomien er også god og han er en del år ældre end jeg. jeg går også med fantasien om et lille barn.. min overvejelser lyder så ledes; at ung mor er nu!-så skal det være så lad det være.. det er det der taler for i mit hovede...når man går med denne besættelse at børnetanker er det svært at se ulemper (kan dog se dem) lyt til dig selv, og alle er ikke ens, så fordi veninderne ikke fantasere om børn, er det ikke dig der er noget galt med..

din krop og følelser taler til dig (stop op og lyt)

høhø men kender i den følelse der heder "jeg tør ikke"?? -eller er det bare mig. . .

køber du en bluse og tænker -ej den passer sgu ikke lige. -ja så har du mulighed for at bytte .. men der følger jo ligesom ikke en kvittering med på baby, så man evt kan få penge retur og bytte baby med noget andet... -bare bange for ikke at være klar når man først er blevet gravid selvom man er skruk..

Anmeld

1. juni 2011

Kruse90

Det er helt okay. Jeg var skruk som 19 årig. Der begyndte vi at prøve, men det er desværre ikke lykkedes, håber vores fertilitetsklinik får held af at hjælpe os meget snart.

Anmeld

1. juni 2011

Preghiera

Holger90 skriver:

21 år fast kæreste gennem 3 år og er sindsyg skruk, det er min historie, økonomien er også god og han er en del år ældre end jeg. jeg går også med fantasien om et lille barn.. min overvejelser lyder så ledes; at ung mor er nu!-så skal det være så lad det være.. det er det der taler for i mit hovede...når man går med denne besættelse at børnetanker er det svært at se ulemper (kan dog se dem) lyt til dig selv, og alle er ikke ens, så fordi veninderne ikke fantasere om børn, er det ikke dig der er noget galt med..

din krop og følelser taler til dig (stop op og lyt)

høhø men kender i den følelse der heder "jeg tør ikke"?? -eller er det bare mig. . .

køber du en bluse og tænker -ej den passer sgu ikke lige. -ja så har du mulighed for at bytte .. men der følger jo ligesom ikke en kvittering med på baby, så man evt kan få penge retur og bytte baby med noget andet... -bare bange for ikke at være klar når man først er blevet gravid selvom man er skruk..

GUUUUD hvor lyder vi ens?!?! Jeg står vidst i NØJAGTIG samme situation som dig: Studerende, (LIGE fyldt) 22 år, manden med fast arbejde + en del ældre end mig og er VIIIIILDT skruk - men holder igen for det er jo SÅ STORT!

Er dog ikke i tvivl mht manden, men der er så mange overvejelser: hus? Uddannelse først?? Hvad nmed veninderne - skal man vente og følges ad?

Suk suk suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.