skruk som 20 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.622 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

lillekylling

nogle der har prøvet at være skruk som 20 årig? eller er jeg overhovedet skruk?

tror det fordi mig og kæresten lige er flyttet i hus..og vi har hund og bil osv..mangler babyen så bare eller er det bar noget man bilder sig ind? vi jo kun 20 og 22 år?..

håber det en periode der bare skal overståes..selv om jeg da glæder mig til der en dag kommer en lille bebs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Holm88

lillekylling skriver:

tror det fordi mig og kæresten lige er flyttet i hus..og vi har hund og bil osv..mangler babyen så bare eller er det bar noget man bilder sig ind? vi jo kun 20 og 22 år?..

håber det en periode der bare skal overståes..selv om jeg da glæder mig til der en dag kommer en lille bebs..

Man kan sagtens være skruk selvom man er 20 år

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

lillekylling skriver:

Tjah, jeg er 22 og blev gravid, da jeg var 21, så det besvarer vidst dit spørgsmål meget godt Hehe

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

ja er bare betaget af alle de ting man kan købe..og når jeg ser babyer og sådan..men når jeg så sidder og tænker lidt dybere..puha så gider jeg ski ikke ha børn nu alligevel...men hvis kæresten kom og sagde nu sku det være..vil jeg alligevel være klar..

tror bar det pga nu har man taget det næste skridt med hus

Anmeld

31. maj 2011

Neon

Jeg er også 20 og har lige smidt pillerne Kæresten og jeg har aftalt at det kommer når det kommer.. Ikke noget med at planlægge sex i forhold til ægløsningen eller noget i den dur. Vi tager det stille og roligt.. Men hvis man føler for det, skal man gøre det.. Der er altid en undskyldning for at vente, ligemeget hvor længe man venter

Anmeld

31. maj 2011

Lou87

Jeg var skruk fra da jeg var udlært ihvertfald..
Og der var jeg da kun 20
Sååå..

Men er glad for jeg ventede til den rigtige - fødte da jeg var 23

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

ja jeg er også lige blevet udlært..har 2 måneder tilbage i butikken..og ved jo ikke hvordan min arbejds sitation bliver..såeh ville da klart vente..

men alle veninderne og omgangs kredsen får også børn såeh det nok også det der trykker..hvis man spørger manden ska vi vente 10 år..haha..jeg håber nu han bliver klar inden..

Anmeld

31. maj 2011

morethanperfect

Tja , jeg var MEGET tidlig skruk , blev gravid som 19 årig og fødte som 20 årig

Anmeld

31. maj 2011

Maja_4000

Jeg blev gravid som 20-årig .. Og det var ikke et uheld ..

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

okay så det måske meget normalt det jeg har gang i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.