skruk som 20 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jo det kan man sagtens, skam os helt ned til 12-14 år, jamen sætter homonerne ind så kan allt ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Kay

jeg har været skruk siden jeg flyttede hjemme fra som 18 årrig.... jeg er så 24 og har stadig ik barn... startede med PB for ½ år siden selvom man er skruk kan man godt vente... jeg ku i altfald godt

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

ja vores planer er også at vente 2 år ca såeh burde alt være på plads...så håber jeg der er ligeså mange søde baby ting som nu..men mon ikke?

Anmeld

31. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
lillekylling skriver:

nogle der har prøvet at være skruk som 20 årig? eller er jeg overhovedet skruk?

tror det fordi mig og kæresten lige er flyttet i hus..og vi har hund og bil osv..mangler babyen så bare eller er det bar noget man bilder sig ind? vi jo kun 20 og 22 år?..

håber det en periode der bare skal overståes..selv om jeg da glæder mig til der en dag kommer en lille bebs..

jeg har selv været skruk siden jeg som 14-årig holdte min ældste niece for første gang... hun var ikke en gang 14 timer gammel da jeg holdte hende...

det har varieret med hvor skruk jeg har været siden da men har haft perioder hvor jeg faktisk prøvede at snyde min daværende fyr ved ikke at huske alle mine piller... var ligeglad med om han ville blive eller ej bagefter...

idag er jeg glad for det ikke virkede... men ville gerne have haft gang i børn for 4 års tid siden fremfor først nu er gravid med vores første og jeg er 28 (blev det i marts i år)... både kæresten og jeg har været klar til børn de sidste 5 år af de 7 år vi har været sammen

Anmeld

31. maj 2011

Fenja09

Det er ganske normalt at være 20 og have lyst til at få børn - men jeg selv tænkte dog ikke på at få bebs da jeg var i den alder, der var en masse andre ting jeg skulle ud og opleve 

/Fenja

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

Wampires skriver:

jeg har selv været skruk siden jeg som 14-årig holdte min ældste niece for første gang... hun var ikke en gang 14 timer gammel da jeg holdte hende...

det har varieret med hvor skruk jeg har været siden da men har haft perioder hvor jeg faktisk prøvede at snyde min daværende fyr ved ikke at huske alle mine piller... var ligeglad med om han ville blive eller ej bagefter...

idag er jeg glad for det ikke virkede... men ville gerne have haft gang i børn for 4 års tid siden fremfor først nu er gravid med vores første og jeg er 28 (blev det i marts i år)... både kæresten og jeg har været klar til børn de sidste 5 år af de 7 år vi har været sammen

hold da op..kan godt forstå du er glad for at det ikke virkede

men godt i er igang nu det hele skal jo også passe ind..

men ja, det sker den dag det sker..og den dag vi er enige om at vi er klar..det syntes jeg vi begge skal være..jeg vil ikke ha en kæreste der køre træt i det før barnet kommer..men jeg tror også det bliver hvor vi bar smider ppillerne også kommer det når det kommer..

nogle gange tænker jeg os..tænk alle de spekulationer man har nu, tænk hvis man slet ikke kan få børn?

Anmeld

31. maj 2011

chael

lillekylling skriver:

nogle der har prøvet at være skruk som 20 årig? eller er jeg overhovedet skruk?

tror det fordi mig og kæresten lige er flyttet i hus..og vi har hund og bil osv..mangler babyen så bare eller er det bar noget man bilder sig ind? vi jo kun 20 og 22 år?..

håber det en periode der bare skal overståes..selv om jeg da glæder mig til der en dag kommer en lille bebs..

Jeg var skruk som 18 årig, da jeg første gang så min lille niece

Havde ellers indtil da, aldrig troet at jeg skulle have børn. Men den her lille skabning viste mig noget andet

Da jeg så mødte min nuværende mand som 20 årig, gik der ikke mere end 3 mdr, så var jeg gravid med vores datter.

Det gik ret stærkt, I know...

Men hvis i føler jer klar så er det jo bare sådan. Men det er jo en stor beslutning, så man behøver ikke forhaste sig

Skal lige siges at jeg stadig er sammen med faderen til min datter og vi har efterfølgende også fået en søn og har en mere på vej

*Camilla 22+6

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

Fenja09 skriver:

Det er ganske normalt at være 20 og have lyst til at få børn - men jeg selv tænkte dog ikke på at få bebs da jeg var i den alder, der var en masse andre ting jeg skulle ud og opleve 

/Fenja

ja lige præcist.jeg vil også gerne nå og rejse lidt..thailand f.eks igen..men det vil kæresten ikk..jo han vil gerne rejse men ikke betale pengene..han siger han godt kan finde andre ting at bruge 30.000 på jeg kunne snildt bruge mange tusinder på rejser hvis jeg havde dem..

hvordan oplevede i egentlig jeres kærester ved indkøb af baby udstyr..var i enige om hvad i ville give for de forskellige ting..f.eks barnevognen..odder eller scania...?

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

chael skriver:

Jeg var skruk som 18 årig, da jeg første gang så min lille niece

Havde ellers indtil da, aldrig troet at jeg skulle have børn. Men den her lille skabning viste mig noget andet

Da jeg så mødte min nuværende mand som 20 årig, gik der ikke mere end 3 mdr, så var jeg gravid med vores datter.

Det gik ret stærkt, I know...

Men hvis i føler jer klar så er det jo bare sådan. Men det er jo en stor beslutning, så man behøver ikke forhaste sig

Skal lige siges at jeg stadig er sammen med faderen til min datter og vi har efterfølgende også fået en søn og har en mere på vej

*Camilla 22+6

hold da op 3 md..jeg har en veninde som blev gravid 14 dage efter deres første samleje..de er stadig sammen idag og har en lille pige..de har haft deres ture men det lykkedes dem at redde trådene ud hver gang

Anmeld

31. maj 2011

Fenja09

lillekylling skriver:

ja lige præcist.jeg vil også gerne nå og rejse lidt..thailand f.eks igen..men det vil kæresten ikk..jo han vil gerne rejse men ikke betale pengene..han siger han godt kan finde andre ting at bruge 30.000 på jeg kunne snildt bruge mange tusinder på rejser hvis jeg havde dem..

hvordan oplevede i egentlig jeres kærester ved indkøb af baby udstyr..var i enige om hvad i ville give for de forskellige ting..f.eks barnevognen..odder eller scania...?

Synes bestemt ikke at det gør noget, at man oplever nogle ting før man får børn - men føler man at man er klar til at få sig egen lille familie ser jeg ikke din alder som en hindring.

Nu har vi ikke fået barn endnu, men vi har et på vej - og manden herhjemme interessere sig for de "store" ting såsom barnevogn, puslebord ect. Men han går ikke efter mærke - men efter hvad der lever bedst op til de krav vi har. Vi var dog så heldige at få en ny barnevogn af min mor, så vi har ikke bestemt mærket

Han interessere sig ikke særlig meget for babytøj, sengerande, uroer osv hehe Meen det kan jeg også sagtens selv klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.