Saram skriver:
Hej laddies. 
Imorgen skal jeg til jm og have fortaget hindeløsning, og har læst meget om det og om hvor forskelligt det virker på folk, så kunne være lidt sjovt at lave en afstemning omkring det.
I må meget gerne begrunde jeres svar og fortælle om jeres oplevelse med det hvis i har lyst. 
// Sara Alrø, 40+5. 
Jeg fik lavet en indeløsning 40+5. Jeg har begyndte at få småveer 40+4 om morgenen, g da de efter et døgn ikke var blevet til mere end nogle dumme ureglsmæssige veer, lavede min jm en hindeløsning.
Jeg var på daværende tidspunkt 3 cm åben, men de ville ikke beholde mig pga manglende veer. Klokken var her ca 14.15
Allerede på vej ud fra sygehuset fik jeg den første rigtige ve, i bilen på vej hjem fik jeg flere, og da jeg stod ud af bilen fik jeg er VE. Avs.
½ time efter hjemkomst var vi afsted igen. Veer hvert 3. minut med godt 1 minuts varighed. Så jeg må sige at det hjalp på mig.
Vi ankom til sygehuset ca 15.45, 4 cm åben.
16.45 blev vandet taget 5 cm åben, kl 17.00 besvimede jeg og kastede op på pga veerne der væltede ind, 18.10 skulle jeg presse og 18.33 er Cecilie født.
Håber det var et svar du kunne bruge.
Knus Stine
Anmeld