Til jer der har fået fortaget hindeløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Sof

Ikke til andet end dumme plukveer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Saram

misslea skriver:

Hejsa...

Jeg har svaret nej, da jeg ikke tror, at det var dét, der satte gang i min fødsel!!!

Jeg fik løsnet hinder af min JM da jeg var 40+4 om fredagen!! De satte gang i en del plukveer, men de gik fuldstændig i sig selv igen. De næste dage var der absolut ingen tegn på kommende fødsel... og fødte 41-1, hvor fødslen PLUDSELIG gik igang, og jeg fødte min datter 4 timer efter første ve!!!

Så egentlig tror jeg ikke, at det havde nogen effekt på mig...

Hold da op en hurtig fødsel, må godt nok være lækkert at det gik så hurtigt?
Neej det var nok ikke hindeløsningen som satte det igang, de siger jo at hvis det hjælper så sker der noget indenfor 24 timer..

Har dog haft lidt tegnblødning nu her til morgen, og har lidt ondt i mavsen, så for at der snart sker noget! Og at det hindeløsning der kan sætte det igang.

Anmeld

1. juni 2011

Saram

Sof skriver:

Ikke til andet end dumme plukveer 

Øv..

Men det kan jo ikke alt sammen være solskins historier om hvor godt hindeløsning er.

Anmeld

1. juni 2011

StineW

Saram skriver:

Hej laddies.
Imorgen skal jeg til jm og have fortaget hindeløsning, og har læst meget om det og om hvor forskelligt det virker på folk, så kunne være lidt sjovt at lave en afstemning omkring det.

I må meget gerne begrunde jeres svar og fortælle om jeres oplevelse med det hvis i har lyst.

// Sara Alrø, 40+5.

Jeg fik lavet en indeløsning 40+5. Jeg har begyndte at få småveer 40+4 om morgenen, g da de efter et døgn ikke var blevet til mere end nogle dumme ureglsmæssige veer, lavede min jm en hindeløsning.

Jeg var på daværende tidspunkt 3 cm åben, men de ville ikke beholde mig pga manglende veer. Klokken var her ca 14.15

Allerede på vej ud fra sygehuset fik jeg den første rigtige ve, i bilen på vej hjem fik jeg flere, og da jeg stod ud af bilen fik jeg er VE. Avs.

½ time efter hjemkomst var vi afsted igen. Veer hvert 3. minut med godt 1 minuts varighed. Så jeg må sige at det hjalp på mig.

Vi ankom til sygehuset ca 15.45, 4 cm åben.

16.45 blev vandet taget 5 cm åben, kl 17.00 besvimede jeg og kastede op på pga veerne der væltede ind, 18.10 skulle jeg presse og 18.33 er Cecilie født.

Håber det var et svar du kunne bruge.

Knus Stine

Anmeld

1. juni 2011

Saram

StineW skriver:

Jeg fik lavet en indeløsning 40+5. Jeg har begyndte at få småveer 40+4 om morgenen, g da de efter et døgn ikke var blevet til mere end nogle dumme ureglsmæssige veer, lavede min jm en hindeløsning.

Jeg var på daværende tidspunkt 3 cm åben, men de ville ikke beholde mig pga manglende veer. Klokken var her ca 14.15

Allerede på vej ud fra sygehuset fik jeg den første rigtige ve, i bilen på vej hjem fik jeg flere, og da jeg stod ud af bilen fik jeg er VE. Avs.

½ time efter hjemkomst var vi afsted igen. Veer hvert 3. minut med godt 1 minuts varighed. Så jeg må sige at det hjalp på mig.

Vi ankom til sygehuset ca 15.45, 4 cm åben.

16.45 blev vandet taget 5 cm åben, kl 17.00 besvimede jeg og kastede op på pga veerne der væltede ind, 18.10 skulle jeg presse og 18.33 er Cecilie født.

Håber det var et svar du kunne bruge.

Knus Stine

Hold da helt op, man kan da roligt sige at det havde rigtig god effekt på dig !

for at være bare halvt så heldig som dig. Uh en halv time til jeg skal have det lavet! Må hellere se at komme afsted, derfor det lidt korte svar.

Men mange tak for dit svar!

Anmeld

1. juni 2011

misslea

Saram skriver:

Hold da op en hurtig fødsel, må godt nok være lækkert at det gik så hurtigt?
Neej det var nok ikke hindeløsningen som satte det igang, de siger jo at hvis det hjælper så sker der noget indenfor 24 timer..

Har dog haft lidt tegnblødning nu her til morgen, og har lidt ondt i mavsen, så for at der snart sker noget! Og at det hindeløsning der kan sætte det igang.

Ja - det den BEDSTE fødsel man kan tænke sig!!! Men jeg vil så også lige tilføje, at det gør NASS at udvide sig 10 cm på knap 2 timer... heheh!!!

Nårh ja... så har det helt sikkert ikke været hindeløsningen, der satte det igang!!

jeg håber at der er ved at være tegn på, at jeres lille fis snart er på vej! Jeg fik diarré og sådan lidt influenza symptomer inden fødslen gik igang... jeg havde det smadder skidt hele dagen, frøs, var snot forføkel, feber osv... og i samme sekund den første ve kom, var snotten væk og jeg havde det perfekt... det var så vildt!! Jeg har senere hen hørt, at netop influenza lignede symptomer også kan være tegn på en kommende fødsel... hehehe!!!

Krydser fingre for, at der meget snart sker noget....

Anmeld

1. juni 2011

Sof

Saram skriver:

Øv..

Men det kan jo ikke alt sammen være solskins historier om hvor godt hindeløsning er.

Nej, i og med at alle graviditeter ikke er ens, så kan det ikke. Men jeg tror nu det havde hjulpet hvis nu Silje ikke havde stået skævt, men så havde jeg også født meget før tid, så det var nok meget godt hun stod skævt 

Anmeld

1. juni 2011

meem

Saram skriver:

Jaa gør endelig det, er ihvertfald spændt på at høre!

Uh, vågnede imorgen og da jeg gik på toilet var der lidt blod på papiret og har nu haft tynd mave. Håber virkelig snart der sker noget!!

Så der update fra idag..

Min JM ville ikke lave hindeløsning på mig idag da babys hovede står så højt pga alt for meget fostervand, istedet for sendte hun mig på svangreklinikken for at få lavet CTG og finde ud af hvad der skal ske..

Og jeg bliver sat igang højst sandsynligt imorgen... Så satser på at have født inden ugens ende

Håber det gik dig godt idag

Anmeld

1. juni 2011

Englebassen82

Saram skriver:

Hold da helt op, man kan da roligt sige at det havde rigtig god effekt på dig !

for at være bare halvt så heldig som dig. Uh en halv time til jeg skal have det lavet! Må hellere se at komme afsted, derfor det lidt korte svar.

Men mange tak for dit svar!

Hvordan gik det så idag ?????

Håber du ligger med din lille søn i armene og nyder din nye titel som MOR...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.