Til jer der har fået fortaget hindeløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Saram

Anne85 skriver:

Iihhh skide iPad ;-) hindeløsning

Haha, det noget værre l*rt at skrive på nogen gange.

Hold da op, det lyder godt nok til at være gået stærkt ! Ret effektivt må man sige !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Mama2980

Jeg fik veer og fødte 2 dage efter hindeløsning, men min jordemoder sagde at hvis det virkede ville det virke indenfor et døgn

Anmeld

31. maj 2011

Saram

cmks2007 skriver:

Jeg fik lavet den kl. 10.30 ca. hvor jeg var 1½ cm åben og med 2 cm livmoderhals tilbage. JM var lidt skeptisk om det ville lykkes, da jeg var så lidt åben, og det gjorde dælme også ondt - men hun havde spurgt om hun måtte være ond ved mig Jeg havde veer inden konsultationen var slut og jeg sad i bilen kl. 10.40.

Kl. 13 havde jeg kraftige veer, og kl. 20.30 blev jeg indlagt på fødegangen 7 cm åben.

Kl. 00.39 kom min søn så til verdenen. Så her var der ingen tvivl om, at den virkede som tiltænkt.

Held og lykke med fødslen

Ej hvor fantastisk !  

Hvor langt var du henne da det var?
Ej hvor er jeg godt nok spændt, håber virkelig at det har effekt !

Mange tak skal du have!

Anmeld

31. maj 2011

Saram

Mama2980 skriver:

Jeg fik veer og fødte 2 dage efter hindeløsning, men min jordemoder sagde at hvis det virkede ville det virke indenfor et døgn

Ja, så var det nok ikke det der gjorde at du fødte.
For ja de siger jo det der med at hvis det har nogen effekt så er det inden for et døgn - ved i grunden ikke hvorfor.

Men mange tak for dit svar.

Anmeld

31. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Saram skriver:

Ej hvor fantastisk !  

Hvor langt var du henne da det var?
Ej hvor er jeg godt nok spændt, håber virkelig at det har effekt !

Mange tak skal du have!

Jeg var 40+2, da jeg fik hindeløsningen og nåede lige over midnat så han blev født i 40+3.

Men alt i alt en super fødsel, og skulle vi have en 3´er en dag og jeg nåede over 40+0 ville jeg helt sikkert forsøge mig med endnu en hindeløsning. Håber du får et godt resultat af den i morgen. Dagene over tid føles som år!

Anmeld

31. maj 2011

meem

Fik lavet hindeløsning tirsdag i sidste uge... 2cm åben og 3cm livmoderhals tilbage...

Fik utrolig ondt bagefter, og pletblødte en del.. men mere er der ikke sket.. pletblødte i 5dage og der er endnu ikke sket noget... imorgen skal jeg til JM og så må vi finde ud af om der mon snart sker noget..

Anmeld

31. maj 2011

oerbaek

fik foretager hindeløsning onsdag formiddag og fik veer natten til torsdag v 4 tiden og han er født torsdag 7,44  

Anmeld

31. maj 2011

Saram

cmks2007 skriver:

Jeg var 40+2, da jeg fik hindeløsningen og nåede lige over midnat så han blev født i 40+3.

Men alt i alt en super fødsel, og skulle vi have en 3´er en dag og jeg nåede over 40+0 ville jeg helt sikkert forsøge mig med endnu en hindeløsning. Håber du får et godt resultat af den i morgen. Dagene over tid føles som år!

Nårh okay, det var gudskelov ikke så lang tid du skulle gå over så.

Og ja det har du ret i, det er SÅ ufatteligt hårdt at gå og vente, tiden snegler sig godt nok afsted!  Men man må jo bare være posetiv og glæde sig over det lille mirakel man får ud af det. 

Anmeld

31. maj 2011

Mama2980

Nej Men fik en "uro" i maven efter som varede indtil veerne begyndte Jeg fødte 39+4

Anmeld

31. maj 2011

Saram

meem skriver:

Fik lavet hindeløsning tirsdag i sidste uge... 2cm åben og 3cm livmoderhals tilbage...

Fik utrolig ondt bagefter, og pletblødte en del.. men mere er der ikke sket.. pletblødte i 5dage og der er endnu ikke sket noget... imorgen skal jeg til JM og så må vi finde ud af om der mon snart sker noget..

Ej hvor træls! Hvor langt er du henne nu ?
Krydser ihvertfald fingre for for at der snart sker noget for os begge!

Kan hun egentlig ikke lave hindeløsning på dig igen? Har hørt noget om at det kan hjælpe at få det gjort med nogle dages mellemrum. Men ved det ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.