Til jer der har fået fortaget hindeløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har hindeløsning virket på jer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.102 visninger
38 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Saram

Hej laddies.
Imorgen skal jeg til jm og have fortaget hindeløsning, og har læst meget om det og om hvor forskelligt det virker på folk, så kunne være lidt sjovt at lave en afstemning omkring det.

I må meget gerne begrunde jeres svar og fortælle om jeres oplevelse med det hvis i har lyst.

// Sara Alrø, 40+5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

cash83

Heeej

Ved intet men er meget nysgerrig. er selv 40+6 og skal til jm imorgen..men hun har ikke snakket om Hindeløsning, desværre

Følger lige med

Anmeld

31. maj 2011

FamilenStorm

Fik fortaget hindeløsning søndag aften ved en 20-21 tiden og fin kraftige veer kl 04:30 mandag morgen.. Fødte natten til tirsdag :-)

Held og lykke med det :-)

Anmeld

31. maj 2011

Mullemus86

Jeg var til undersøgelse da jeg var 41+4 med henblik på i gangsættelse.. Jeg var ca. 1½cm åben, havde ca. 1cm livmoderhals tilbage og hinderne var meget spændte, så JM tilbød at løsne dem. Føltes lidt som kraftig mens.smerter mens hun "rodede rundt", og så blødte jeg en del lige efter.. Gik i fødsel om aftenen
Held og lykke med det hele

Anmeld

31. maj 2011

Saram

cash83 skriver:

Heeej

Ved intet men er meget nysgerrig. er selv 40+6 og skal til jm imorgen..men hun har ikke snakket om Hindeløsning, desværre

Følger lige med

Det er bare helt iorden.
Du kan jo prøve at spørge din JM om hun vil gøre det på dig.. Er self. forskelligt fra sted til sted om de vil gøre det og hvornår de vil, men du kan jo altid prøve. 

Anmeld

31. maj 2011

Saram

Fam. BS skriver:

Fik fortaget hindeløsning søndag aften ved en 20-21 tiden og fin kraftige veer kl 04:30 mandag morgen.. Fødte natten til tirsdag :-)

Held og lykke med det :-)

Fantastisk! Åh jeg håber jeg er lige så heldig som dig.
Synes du det gjorde meget ondt eller hvordan havde du det med det?

Anmeld

31. maj 2011

Saram

Mullemus86 skriver:

Jeg var til undersøgelse da jeg var 41+4 med henblik på i gangsættelse.. Jeg var ca. 1½cm åben, havde ca. 1cm livmoderhals tilbage og hinderne var meget spændte, så JM tilbød at løsne dem. Føltes lidt som kraftig mens.smerter mens hun "rodede rundt", og så blødte jeg en del lige efter.. Gik i fødsel om aftenen
Held og lykke med det hele

Hold da op, så kan man da sige at din krop næsten var helt klar til det. Den manglede nok bare lige det der ekstra spark.
Håber på, snart at kunne fortælle en lige så heldig historie.

Mange tak skal du have!

Anmeld

31. maj 2011

Anne85

Fik foretaget findeløsning ved middagstid da jeg var gået 12 dage over tid - og fødte min datter kort efter midnat

Anmeld

31. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg fik lavet den kl. 10.30 ca. hvor jeg var 1½ cm åben og med 2 cm livmoderhals tilbage. JM var lidt skeptisk om det ville lykkes, da jeg var så lidt åben, og det gjorde dælme også ondt - men hun havde spurgt om hun måtte være ond ved mig Jeg havde veer inden konsultationen var slut og jeg sad i bilen kl. 10.40.

Kl. 13 havde jeg kraftige veer, og kl. 20.30 blev jeg indlagt på fødegangen 7 cm åben.

Kl. 00.39 kom min søn så til verdenen. Så her var der ingen tvivl om, at den virkede som tiltænkt.

Held og lykke med fødslen

Anmeld

31. maj 2011

Anne85

Anne85 skriver:

Fik foretaget findeløsning ved middagstid da jeg var gået 12 dage over tid - og fødte min datter kort efter midnat

Iihhh skide iPad ;-) hindeløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.