Til jer der har fået fortaget hindeløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

malou

Jeg fik også løsnet hinder.... gik i fødsel 10 timer efter så her hjalp det ihvertfald.

Dog kom mit vidunder først til verden 20 timer efter vandet gik!!

Held & lykke med det hele.

Knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

meem

Saram skriver:

Ej hvor træls! Hvor langt er du henne nu ?
Krydser ihvertfald fingre for for at der snart sker noget for os begge!

Kan hun egentlig ikke lave hindeløsning på dig igen? Har hørt noget om at det kan hjælpe at få det gjort med nogle dages mellemrum. Men ved det ikke..

Altså jeg er 40+0 idag... men de lavede den i sidste uge da jeg har for meget fostervand og er meget plaget af det... skal til JM 10:50 så kan da lige fortælle når jeg er kommet hjem om hun kan lave den igen

Anmeld

1. juni 2011

Saram

meem skriver:

Altså jeg er 40+0 idag... men de lavede den i sidste uge da jeg har for meget fostervand og er meget plaget af det... skal til JM 10:50 så kan da lige fortælle når jeg er kommet hjem om hun kan lave den igen

Jaa gør endelig det, er ihvertfald spændt på at høre!

Uh, vågnede imorgen og da jeg gik på toilet var der lidt blod på papiret og har nu haft tynd mave. Håber virkelig snart der sker noget!!

Anmeld

1. juni 2011

Englebassen82

Jaa gør endelig det, er ihvertfald spændt på at høre!

Uh, vågnede imorgen og da jeg gik på toilet var der lidt blod på papiret og har nu haft tynd mave. Håber virkelig snart der sker noget!!

Det lyder til kroppen er ved at gøre sig klar.... Kan være det slet ikke bliver nødvendigt med en hindeløsning senere idag.. Held og lykke.

Anmeld

1. juni 2011

Saram

Englebassen82 skriver:

Det lyder til kroppen er ved at gøre sig klar.... Kan være det slet ikke bliver nødvendigt med en hindeløsning senere idag.. Held og lykke.

Jaa det er jo også det jeg håber lidt..
Men alligevel, man høre jo ofte om folk der får tegnblødning og der så alligevel går flere dage (nogen gange uger) før der sker noget. Men man kan jo altid håbe..

Men har nu alligevel tænkt mig at tage hen og få det lavet, det er her kl 11.30, og tvivler på der sker særlig meget af sig selv inden.

Mange tak skal du have.

Anmeld

1. juni 2011

Saram

malou skriver:

Jeg fik også løsnet hinder.... gik i fødsel 10 timer efter så her hjalp det ihvertfald.

Dog kom mit vidunder først til verden 20 timer efter vandet gik!!

Held & lykke med det hele.

Knus Malou

Puuha det var godt nok lang tid !
Men fedt at det hjalp.

Ihvertfald mange tak for dit svar.

Anmeld

1. juni 2011

saxa

Fik foretaget hindeløsning få dage før terminen.. Og den eneste virkning det havde på mig, var sygt mange plukveer og snydeveer i en uge efter (indtil jeg fødte)

Men held og lykke med det..

Anmeld

1. juni 2011

Saram

saxi skriver:

Fik foretaget hindeløsning få dage før terminen.. Og den eneste virkning det havde på mig, var sygt mange plukveer og snydeveer i en uge efter (indtil jeg fødte)

Men held og lykke med det..

Ej hvor ærgeligt.. Men det er jo tydeligvis også meget forskelligt hvordan det virker. Men håber da at det har en rigtig god effekt !

Og tak skal du have.

Anmeld

1. juni 2011

misslea

Saram skriver:

Hej laddies.
Imorgen skal jeg til jm og have fortaget hindeløsning, og har læst meget om det og om hvor forskelligt det virker på folk, så kunne være lidt sjovt at lave en afstemning omkring det.

I må meget gerne begrunde jeres svar og fortælle om jeres oplevelse med det hvis i har lyst.

// Sara Alrø, 40+5.

Hejsa...

Jeg har svaret nej, da jeg ikke tror, at det var dét, der satte gang i min fødsel!!!

Jeg fik løsnet hinder af min JM da jeg var 40+4 om fredagen!! De satte gang i en del plukveer, men de gik fuldstændig i sig selv igen. De næste dage var der absolut ingen tegn på kommende fødsel... og fødte 41-1, hvor fødslen PLUDSELIG gik igang, og jeg fødte min datter 4 timer efter første ve!!!

Så egentlig tror jeg ikke, at det havde nogen effekt på mig...

Anmeld

1. juni 2011

meem

Saram skriver:

Jaa det er jo også det jeg håber lidt..
Men alligevel, man høre jo ofte om folk der får tegnblødning og der så alligevel går flere dage (nogen gange uger) før der sker noget. Men man kan jo altid håbe..

Men har nu alligevel tænkt mig at tage hen og få det lavet, det er her kl 11.30, og tvivler på der sker særlig meget af sig selv inden.

Mange tak skal du have.

Altså jeg har jo tegnblødt i en uges tid.. men det var efter hindeløsningen...

Sender en masse vestøv afsted til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.