Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: hihi hvor sjovt... var den li mig eller så vild at det kun ku være mig
hihi hvor sjovt... var den li mig eller så vild at det kun ku være mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IIIIH smukke Sarah,var det dig der var ano. Du bliver gudesmuk i den kjole!
Jeg sidder lige og flæber lidt, midt i min plukveer, hvis det er ok?
Jeg får helt lyst til at sige tillykke, så TILLYKKE!!
Ni-ko-li-ne skriver: vildt ok..... ej men for søren da...... jeg glæder mig til at se billeder næste år (ja ja, også i år)
vildt ok..... ej men for søren da...... jeg glæder mig til at se billeder næste år (ja ja, også i år)
kitty skriver: IIIIH smukke Sarah,var det dig der var ano. Du bliver gudesmuk i den kjole! Jeg sidder lige og flæber lidt, midt i min plukveer, hvis det er ok? Jeg får helt lyst til at sige tillykke, så TILLYKKE!!
sarahb skriver: et anonymt indlæg herindeog taaaak
et anonymt indlæg herindeog taaaak
Jamen, jamen, jameeeeen... Jeg kan slet ikke finde det indlæg.
Har du et link?
Ranarupta skriver: Jamen, jamen, jameeeeen... Jeg kan slet ikke finde det indlæg. Har du et link?
Karo skriver: Ja smagsmæssigt er det lige dig. Og så var jeg ikke et sekundt i tvil om at nettop du kan bæger den kjole super flot
Ja smagsmæssigt er det lige dig. Og så var jeg ikke et sekundt i tvil om at nettop du kan bæger den kjole super flot
Sarah...............du bliver SÅÅÅÅÅ smuk i den kjole. Det er jo lige din farve, søde. Glæder mig til at se billeder, efter den store dag. Hvor har du fundet kjolen henne?? Har du købt den??
anna-jonas skriver: Sarah...............du bliver SÅÅÅÅÅ smuk i den kjole. Det er jo lige din farve, søde. Glæder mig til at se billeder, efter den store dag. Hvor har du fundet kjolen henne?? Har du købt den??
sarahb skriver: https://www.baby.dk/debat/110330pi1/navlestrengen/r aadhus-kjole.aspxHEEEER!
https://www.baby.dk/debat/110330pi1/navlestrengen/r aadhus-kjole.aspxHEEEER!
Nej, nej, nej, hvor er den smuk - Men du vil helt sikkert gøre den endnu smukkere!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128