D.21/6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Vinker

sarahb skriver:

Der er det vores 9 års dag Men også den dag vi skal på rådhuset og vies. Vi er islamisk gift, men ikke dansk, og det skal vi så den 21/6 Glæder mig helt vildt. Vi gøre ikke noget ud af det, da jeg skal have min DRØMME CEREMONI i Central park i New york næste år på vores 10 års dag
Så denne dag bliver lækkert tøj og hygge ikke så meget andet
Så den kjole jeg postede kommer jeg nok til at stå i i central park

Det var bare lige det.. IM HAPPY!

iiiih tænkte altså også lidt på om det var dig med den kjole - den er ihvertfald lige dig smukke. åååh du blir for lækker i den.

Hvor er det bare vildt romantisk at I skal giftes så mange gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

<3

Ej det havde jeg ikke gættet! hvor bliver du fin!

Anmeld

31. maj 2011

Jules

Åh ha altså  jeg er grøn af den gode slags misundelse :)

Anmeld

31. maj 2011

h_bernie

Kjolen er bare så smuk. Hvor lyder det bare såååå fedt med jeres 10 års dag næste år. Hvem der bare var så kreativ.

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

Vinker skriver:

iiiih tænkte altså også lidt på om det var dig med den kjole - den er ihvertfald lige dig smukke. åååh du blir for lækker i den.

Hvor er det bare vildt romantisk at I skal giftes så mange gange.

tak søde. havde nu ikke lige forestillet mig at det skulle foregå så mange gange.
Men et islamisk i et lille lokale og megety upersonligt fordi det skete så hurtigt. Et på rådhuset fordi så er det offentligt og arve ret og bla bla bla og så endelig DRØMMEN, 10 år efter vi mødte hinanden.. Ihhh glæder mig mest til næste år

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

h_bernie skriver:

Kjolen er bare så smuk. Hvor lyder det bare såååå fedt med jeres 10 års dag næste år. Hvem der bare var så kreativ.

Tak søde. Glæder mig også helt vildt og så passer det så god fordi det er vores 10 års dag

Anmeld

31. maj 2011

Milka

neeeej hvor fedt, tillykke!!! og den kjole der, wow!! 

Anmeld

1. juni 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Der er det vores 9 års dag Men også den dag vi skal på rådhuset og vies. Vi er islamisk gift, men ikke dansk, og det skal vi så den 21/6 Glæder mig helt vildt. Vi gøre ikke noget ud af det, da jeg skal have min DRØMME CEREMONI i Central park i New york næste år på vores 10 års dag
Så denne dag bliver lækkert tøj og hygge ikke så meget andet
Så den kjole jeg postede kommer jeg nok til at stå i i central park

Det var bare lige det.. IM HAPPY!

Tænkte godt nok på at den kjole var lige dig, men tænkte så neej hun er da gift! Men det var så dig alligevel!

Vildt smuk kjole til en smuk pige!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.