Rådhus kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Er denne for meget til en tur på rådhuset.
Er lige ano, da jeg slet ikk ved om vi vil gøre noget ud af det eller om det bare skal overståes...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

<3

Tror du skal vælge en som du vil være glad i og så er det ellers ligegyldigt om den er i demin eller af Kazim

Jeg kan nu godt lide den!

Anmeld

23. maj 2011

otlitrom

Den er MEGET smuk!

Er det den du har lyst til at have på, så er det da det du skal! Det er Jeres dag, ligemeget om det er kirke eller rådhus. Gør det der føles rigtigt!

Anmeld

23. maj 2011

msax

Man kan have ALT på på rådhuset...

og den der kjole er VILDT flot...

man du skal tage det på som du vil følre det bedst tilpas i på din bryllupsdag

Anmeld

23. maj 2011

Karo

Selvfølgelig kan du have den på.

Anmeld

23. maj 2011

Vinker

Anonym skriver:

Er denne for meget til en tur på rådhuset.
Er lige ano, da jeg slet ikk ved om vi vil gøre noget ud af det eller om det bare skal overståes...

Nøøøøøj en smuk kjole! Jeg har ikke forstand på hvad der egentlig egner sig eller ikke, men jeg tænker at det er jeres dag lige så meget som hvis det var i kirken så derfor synes jeg godt du kan tage den på selvom det "bare" er på rådhuset ;)

Anmeld

23. maj 2011

TbCp

Den er fantastisk smuk!!!!

Og du kan SAGTENS have den på på rådhuset!

Anmeld

23. maj 2011

Vingummien

Dn er sgu da vildt flot. Havde jeg skulle giftes og vejet 20 tons mindre så havde jeg sgu taget den kjole uanset hvor jeg skulle giftes. Man skal jo være smuk på den dag, uanset hvor man bliver gift

Anmeld

23. maj 2011

olivia1009

SMUK SMUK

..-det er en stor dag uanset om det er kirke eller rådhus. Så på med denne fantastiske kjole. Håber i får en dejlig dag..

Anmeld

23. maj 2011

h_bernie

superflot kjole. Er selv viet på rådhus og den dag i dag ville jeg måske ønske, at jeg havde gjort lidt mere ud af det med kjole osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.