D.21/6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

sarahb

Ranarupta skriver:

Nej, nej, nej, hvor er den smuk - Men du vil helt sikkert gøre den endnu smukkere!!

tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Barbamama

Ej hvor fedt!!!! Du bliver hammer smuk i den kjole. Kjolen er vildt flot og et er du også så det er et perfekt match! Dejligt I skal vies. Knus til dig!

Anmeld

31. maj 2011

N&J

Tillykke med det Sarah, hvor er det dejligt og hyggeligt at I skal giftes 3 gange på forskellig vis, det er jo altid dejligt at bekræfte sin kærlighed til hinanden

Anmeld

31. maj 2011

Skouboe

Hvor dejligt - stort tillykke

Rune og jeg blev også gift på rådhuset på vores 9 års dag

Vi har så ikke lige pt. planer om at blive gift igen, selvom jeg sagtens kunne se mig selv sige ja på en bounty strand på Mauritius.

Og nu er jeg så lige lidt nysgerrig. Du behøver naturligvis ikke at svare, hvis du ikke har lyst

Islamisk gift - er det anerkendt som ægteskab i forhold til dansk lovgivning? Her tænker jeg arvelov og alt det der? Eller er det derfor I vælger også at blive dansk gift på rådhuset?

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

Viggo *fniiiis* skriver:

Hvor dejligt - stort tillykke

Rune og jeg blev også gift på rådhuset på vores 9 års dag

Vi har så ikke lige pt. planer om at blive gift igen, selvom jeg sagtens kunne se mig selv sige ja på en bounty strand på Mauritius.

Og nu er jeg så lige lidt nysgerrig. Du behøver naturligvis ikke at svare, hvis du ikke har lyst

Islamisk gift - er det anerkendt som ægteskab i forhold til dansk lovgivning? Her tænker jeg arvelov og alt det der? Eller er det derfor I vælger også at blive dansk gift på rådhuset?

Nej det er ikke anerkendt med arve ret osv der hvor vi blev gift (hos abdul wahid pedersen), også en af grundende til at vi skal vies på rådhuset. Men der er nogle imamer når de vier at det så direkte bliver viderført som et "offentligt" ægteskab også.
Ja jeg ka ikk vente til NY, der bliver det en renewel of our vows Men der skal ikk sparres på noget alligevel

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

N&J skriver:

Tillykke med det Sarah, hvor er det dejligt og hyggeligt at I skal giftes 3 gange på forskellig vis, det er jo altid dejligt at bekræfte sin kærlighed til hinanden

tak sødeste

Anmeld

31. maj 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ej hvor fedt!!!! Du bliver hammer smuk i den kjole. Kjolen er vildt flot og et er du også så det er et perfekt match! Dejligt I skal vies. Knus til dig!

tak selv smuksak

Anmeld

31. maj 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

ja jeg kan slet ikk vente, det bliver så fedt
Nu er det bare med hvad jeg skal ha på den 21/6-11 jeg er Godt brun for det er kun 3 dage efter vi kommer hjem fra Egypten

uh, du skal nok finde noget lækkert, hvis jeg kender dig ret!!!

Anmeld

31. maj 2011

Barbamama

sarahb skriver:

tak selv smuksak

Anmeld

31. maj 2011

JustAnotherName

sarahb skriver:

Der er det vores 9 års dag Men også den dag vi skal på rådhuset og vies. Vi er islamisk gift, men ikke dansk, og det skal vi så den 21/6 Glæder mig helt vildt. Vi gøre ikke noget ud af det, da jeg skal have min DRØMME CEREMONI i Central park i New york næste år på vores 10 års dag
Så denne dag bliver lækkert tøj og hygge ikke så meget andet
Så den kjole jeg postede kommer jeg nok til at stå i i central park

Det var bare lige det.. IM HAPPY!

Ååååårhhh! - Du bliver gude-smuk i dén kjole! Fedt for Jer. Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.