kiwilouise skriver:
jeg er skrækslagen for at føde
fik akut kejsersnit med mine tvillinger og havde sat mig for at denne her gang SKULLE jeg føde normalt. men jo tættere jeg kommer på den her fødsel jo mere skrækslagen bliver jeg. det hele kolapsede igår da jeg læste tråden med hvor ondt det gjorde bagefter når man var blevet syet.
hjælp mig piger!!!
har brug for at høre solskinshistorier om fødsel 
Hej med dig!
jeg var også lidt skrækslagen da min termin nærmede sig, men tænker tit på nu, at det var jo slet ikk så slemt og gør det gerne igen 
Her får du min historie!
Jeg fik en stikpille tirsdag aften og den gjorde at mine veer gik i gang løbet af natten til onsdag - havde en varmepude og det gik fint, men fik ikke sovet meget.
Onsdag morgen er jeg til tjek og er små 1½ cm åben og får at vide at de nok kan tage vandet - det gør de så og klokken er ca 8 om morgen! 
KORT TID efter begynder mine veer og synes sgu at det gør ondt og kan ikke holde ud at ligge i sengen og derfor gør JM badekar klar til mig! 
Kommer i vandet og derefter går det hele bare meget bedre og jeg åbner mig hurtigt..
Kl 12.15 er hun født!!!
4 timer efter de tog vandet og jeg næsten igen veer havde!
Jo, det gør da ondt, men er hele oplevelsen værd og kan huske at jeg var så STOLT af mig selv bagefter! 
Når jeg tænker tilbage på min fødsel nu, husker jeg ikke meget til smerten - kun da jeg jo på den dumme seng og var 2-4 cm åben..
Så jeg anbefaler jo helt klart vand og ønsker dig en skøn fødsel - det skal du ikke være bange for 
Anmeld