Hvad gjorde I ved jeres brude buket???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Sabsy

GitteC78 skriver:

Hvor sødt....

Man skal jo også gøre det man føler er bedst

Hans mormor begyndte at græde da jeg sagde den vil pynte mere på Askers grav end i en vase hos os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kastede den til de  ugifte piger på min bryllupsaften. Det var så min mor som greb den. Hun har tørret den og har den hængende i sit soverværelse

Anmeld

30. maj 2011

Malthesmoar

GitteC78 skriver:

Hvordan fik du den tørret? Har du brugt lak? Er den stadig flot?

Hængte den bare m "hovedet" nedad uden lak mv

Jep fin fin, prøver at tage et billede ASAP

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

JulieE skriver:

Jeg havde min stående til den ikke var køn mere. Så nippede jeg rose-hoveder af og gav en gang hårlak. De ligger i en lille vase nu. Resten af buketten røg ud 

Det var en smart måde at gøre det på

Anmeld

30. maj 2011

Chrissa

Jeg har altid gerne ville have den tørret og i ramme, men da min svigerfar døde samme år som vi blev gift, lagde vi den på hans grav, så han også var med på en måde.

Anmeld

30. maj 2011

Kay

jeg ved ik hvad jeg gør endnu... men jeg skal også først giftes næste år

min mor tørrede sin... og jeg kan huske den altid har stået højest oppe på et skab og byntet sammen med det ur de fik (indtil uret gik i stykker og røg ud) da de så havde sølvbryllup i år, stod den på deres gavebord, med et bryllups billed, min mors brude hat (hun havde hat istedet for slør) og min fars slips fra bryllupet, og den første gave min far gav min mor (en bamse) det var rigtig fint

så overvejer også selv at tøre min og gemme den

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

GitteC78 skriver:

Det var en smart måde at gøre det på

Ja, jeg synes også det er rigtig sødt! Jeg blev gift i marts måned, så der var vibe-æg og vintergækker i buketten og de egner sig ikke til tørring. Så derfor blev det kun roserne jeg gemte 

Anmeld

30. maj 2011

Hertzum77

Jeg lagde den på min mormors grav, dog tog jeg lidt af det grønne og stak i noget muld og det vokser stadig 5 år efter

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Hertzum77 skriver:

Jeg lagde den på min mormors grav, dog tog jeg lidt af det grønne og stak i noget muld og det vokser stadig 5 år efter

God ide

Anmeld

30. maj 2011

maj2011

da jeg er den sidste af veninderne der skal giftes (på lørdag) kan jeg ikke så godt smide den, så har valgt at kører ud til hvor min mor ligger begravet og ligge buketten ved hende, så føler jeg også at hun er lidt med :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.