Hvad gjorde I ved jeres brude buket???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

GitteC78

de-wett skriver:

blev d. 26/3 i år

Hvordan gjorde du? Lod du den blomstre af eller sprøjtede du lak på få dage efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Rosa

GitteC78 skriver:

Ih hvor sjovt, alle pigerne må have set rigtigt sjove ud i ansigterne da din ven greb den.  Hvor sjovt...

Der blev HELT stille, og så lød der bare et KOR af pigestemmer: "DAAAAAN!!!!" og så skrald grinede de. Jeg kunne høre hvordan de snakkede bagefter; "hvor KOM han fra?!" "Så du ham komme?!" 

Det var så min mand der havde puffet til ham lige inden jeg kastede og sagde "Tag den!!! Gør det!!!" 

Anmeld

30. maj 2011

musse1

GitteC78 skriver:

Hvor smukt

Okay hvad kostede det ved blomsterforhandleren? Hvornår blev du gift? Hvordan ser den ud nu? Jeg vil gerne holde den så længe, gerne for evigt...

det kostede ikke noget, man kan frit levere den i den blomsterhandler man køber den i. nu havde jeg lyse blomster, så den er en smule kedelig, når den bliver tørret, men er et skønt minde og ha, og kan ik forstille mig det var anderledes. men klart røde roser, ville se pænere ud når de bliver tørret.

jeg bliv gift i maj 08.

Anmeld

30. maj 2011

Kit

Jeg havde 3 brudepiger, der havde hver en lille buket og så havde jeg min brudebuket. Det passede med, at vi kunne lægge en buket ved alle de afdøde bedsteforældres gravsteder. Så det gjorde vi dagene efter brylluppet.

En lille sidehistorie:

Den "buket" jeg har på bryllupsbilledet er de tre brudepigebuketter samlet, da vi havde glemt min brudebuket hjemme på køkkenbordet Men det blev godt.

Det billede tæt på er min rigtige brudebuket.

Kit, gift i august 2008.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

musse1 skriver:

det kostede ikke noget, man kan frit levere den i den blomsterhandler man køber den i. nu havde jeg lyse blomster, så den er en smule kedelig, når den bliver tørret, men er et skønt minde og ha, og kan ik forstille mig det var anderledes. men klart røde roser, ville se pænere ud når de bliver tørret.

jeg bliv gift i maj 08.

Okay tak for hjælpen.... jeg tror jeg vil gå forbi blomsterforhandleren og forhøre mig. Min buket er med røde roser og liljer, synes den er såå smuk

Anmeld

30. maj 2011

Mumto3

Smag og behag er forskelligt!!!

Jeg er en af dem der ikke kan klare tørrede blomster, jeg synes de er grimme og står og samler støv, og er umulig at tørre af.

Så jeg vidste på forhånd at jeg ihvertfald ikke ville gemme min brudebuket, og så var spørgsmålet bare hvad jeg så skullle gøre med den. Synes det føltes forkert at smide den i skraldespanden. min mand mormor døde da han var 10 år gammel og hun betød rigtig meget for ham. Så vi besluttede at dagen efter brylluppet ville vi tage op og lægge den på hendes grav. Det betød rigtig meget for min mand, og jeg var glad, for så 'slap jeg med brudebuketten' på en ordentlig måde, uden at skulle hverken smide den ud eller gemme den.

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Fru Aagaard skriver:

Min brudeuket og min datters brudepigebuket står i vores soveværelse og er tørret, og man kan stadig se og fornemme farverne, efter 6 mdr.

Det synes jeg er flot

Okay det er da vildt at farverne stadig er der....

Anmeld

30. maj 2011

de-wett

GitteC78 skriver:

Hvordan gjorde du? Lod du den blomstre af eller sprøjtede du lak på få dage efter?

sprøjtede samme dag

Anmeld

30. maj 2011

musse1

GitteC78 skriver:

Okay tak for hjælpen.... jeg tror jeg vil gå forbi blomsterforhandleren og forhøre mig. Min buket er med røde roser og liljer, synes den er såå smuk

syns jeg du skal gøre, for bliver meget bedre, når de gør det, end hvis du selv gør det. der er jo også en grund til de skal bruge 1 mdr på det. håber du bliver rigtig glad for det

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Rosa skriver:

Der blev HELT stille, og så lød der bare et KOR af pigestemmer: "DAAAAAN!!!!" og så skrald grinede de. Jeg kunne høre hvordan de snakkede bagefter; "hvor KOM han fra?!" "Så du ham komme?!" 

Det var så min mand der havde puffet til ham lige inden jeg kastede og sagde "Tag den!!! Gør det!!!" 

Hi hi hi hi... Hvor sjovt......

Ville gerne have været en flue på væggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.