Hvad gjorde I ved jeres brude buket???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.034 visninger
50 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

GitteC78

Hej

Hvad gjorde I ved jeres brude buket? Nogle vælger at nyde den mens blomsterne stadig er friske, hvor andre vælger at få den presset og i ramme...

Må jeg se billeder, hvis du fik den presset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mi

Jeg kørte forbi min bedstefars gravplads på vej hjem fra fotografen, og lagde en af blomsterne på hans grav. Så tørrede jeg den bare, og havde den stående noget tid.

Anmeld

30. maj 2011

Mette+Mathias

GitteC78 skriver:

Hej

Hvad gjorde I ved jeres brude buket? Nogle vælger at nyde den mens blomsterne stadig er friske, hvor andre vælger at få den presset og i ramme...

Jeg lagde den på min farmors grav, - så følte jeg, at hun også var lidt med.

Anmeld

30. maj 2011

Malthesmoar

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg tørrede den og har den stadig hængede,

blev gift i 2007

Anmeld

30. maj 2011

Rosa

Jeg kastede jo med den, midt på aftenen  Og det var min gode ven Dan som greb den i et ordentligt flyvehop henover hovederne på 12 hvinene tøser  Bagefter kom han og gav mig den igen, og så havde vi den stående til den var vissen. Og så røg den bare ud... 

Anmeld

30. maj 2011

Minmio

Jeg kastede min til tøserne

Anmeld

30. maj 2011

de-wett

GitteC78 skriver:

Hej

jeg sprøgjtede min ind i lak så kan den holde evigt

Anmeld

30. maj 2011

musse1

GitteC78 skriver:

Hej

de blomster som var i kirken, lagde jeg på min mormors grav, men brudebuketten, kørte jeg til blomsterforhandleren og fik den tørret, så kunne jeg få den efter 1 mdr igen og har den stående til pynt.

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Mi skriver:

Jeg kørte forbi min bedstefars gravplads på vej hjem fra fotografen, og lagde en af blomsterne på hans grav. Så tørrede jeg den bare, og havde den stående noget tid.

Det var en meget sød måde  Mine bedsteforældre bor desværre alt for langt væk, ellers ville jeg have gjort det samme.

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

Jeg havde min stående til den ikke var køn mere. Så nippede jeg rose-hoveder af og gav en gang hårlak. De ligger i en lille vase nu. Resten af buketten røg ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.