Hvad gjorde I ved jeres brude buket???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Sabsy

Jeg gav min til min mands mormor så hun kunne lægge den på hans morfars grav.. Hans morfar var hans helt store helt..Det betød ihvertfald meget for både min mand og hans mormor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

GitteC78

Kit skriver:

Jeg havde 3 brudepiger, der havde hver en lille buket og så havde jeg min brudebuket. Det passede med, at vi kunne lægge en buket ved alle de afdøde bedsteforældres gravsteder. Så det gjorde vi dagene efter brylluppet.

En lille sidehistorie:

Den "buket" jeg har på bryllupsbilledet er de tre brudepigebuketter samlet, da vi havde glemt min brudebuket hjemme på køkkenbordet Men det blev godt.

Det billede tæt på er min rigtige brudebuket.

Kit, gift i august 2008.

Hvor er det en smuk buket du havde.... God ide med at bruge brudepigernes buket  især når man glemmer sin egen... Ellers nogle flotte billeder og smuk kjole.

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Mumto3 skriver:

Smag og behag er forskelligt!!!

Jeg er en af dem der ikke kan klare tørrede blomster, jeg synes de er grimme og står og samler støv, og er umulig at tørre af.

Så jeg vidste på forhånd at jeg ihvertfald ikke ville gemme min brudebuket, og så var spørgsmålet bare hvad jeg så skullle gøre med den. Synes det føltes forkert at smide den i skraldespanden. min mand mormor døde da han var 10 år gammel og hun betød rigtig meget for ham. Så vi besluttede at dagen efter brylluppet ville vi tage op og lægge den på hendes grav. Det betød rigtig meget for min mand, og jeg var glad, for så 'slap jeg med brudebuketten' på en ordentlig måde, uden at skulle hverken smide den ud eller gemme den.

Ja selvfølgeligt er det smag og behag...

Man helt sikkert en sød måde at komme af med sin brudebuket på

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

musse1 skriver:

syns jeg du skal gøre, for bliver meget bedre, når de gør det, end hvis du selv gør det. der er jo også en grund til de skal bruge 1 mdr på det. håber du bliver rigtig glad for det

Tror jeg også jeg gør....

Ja 1 mdr. er lang tid men hvis den bliver flot så er det jo super

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Bubbes skriver:

Jeg gav min til min mands mormor så hun kunne lægge den på hans morfars grav.. Hans morfar var hans helt store helt..Det betød ihvertfald meget for både min mand og hans mormor

Hvor sødt....

Man skal jo også gøre det man føler er bedst

Anmeld

30. maj 2011

musse1

GitteC78 skriver:

Tror jeg også jeg gør....

Ja 1 mdr. er lang tid men hvis den bliver flot så er det jo super

lige præcis det jeg mener . er ud lige blivet gift i weekenden, eller skal du snart ? hvis det har været her i weekenden, så skynd dig der ned i dag med den

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

musse1 skriver:

lige præcis det jeg mener . er ud lige blivet gift i weekenden, eller skal du snart ? hvis det har været her i weekenden, så skynd dig der ned i dag med den

Jeg blev gift i lørdags  Okay skal den da tørres med det samme?

Anmeld

30. maj 2011

Livas mor

Vi holdte bryllup i lørdags og jeg kastede min buket, som min lillesøster greb.. Hun har fået lov til at beholde den, da hun jo vandt kampen mod de andre single tøser

Anmeld

30. maj 2011

GitteC78

Livas mor skriver:

Vi holdte bryllup i lørdags og jeg kastede min buket, som min lillesøster greb.. Hun har fået lov til at beholde den, da hun jo vandt kampen mod de andre single tøser

God ide... Hun blev sikkert glad for at få den...

Tillykke

Anmeld

30. maj 2011

musse1

GitteC78 skriver:

Jeg blev gift i lørdags  Okay skal den da tørres med det samme?

ja så for de det bedste resultat . stort tillykke med brylluppet, håber i havde en fantastisk dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.