Hvad skete først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Rebecca55

Majeha skriver:

Ja, tør ikke tænke på, hvor stor man kan blive, hvis man går over tid med trillinger, hehe Men jo længere de bliver inde, jo bedre, så håber dine pus bliver lige lidt endnu. Men forstår godt, du er spændt, nu det er ved at være oppe over Held og lykke med fødslen/ks i hvert fald...

Mange tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

132319

Mille maria skriver:

vandet gik først.. Mener de siger at 85 procent får vandafgang og 15 procent starter med veer eller os er det omvendt, kan ikke huske det helt præcist..

Det er omvendt ;-) Hos mig er vandet gået for tidligt begge gange, første gang 33+2 og jeg blev sat i gang 34+0. Anden gang 36+5 hvor jeg blev sat i gang 36+6 :-)

Anmeld

29. maj 2011

Vial

Slim med blod? Undskyld jeg spørger så direkte..

Nope -Sådan nogle indtørrede bussemænd. Lidt som gelé. Helt gennemsigtige, så vidt jeg husker.

Anmeld

29. maj 2011

132319

Rebecca55 skriver:

De spurgte om jeg ville føde naturligt, men ville absolut ikke anbefale det. Da det så højst sandsynligt ville ende med aks, med en eller to af børnene. Så vi har valgt K's helt fra starten af.

Det forstår jeg virkelig godt! En af mine tidligere medstuderende var med til en vaginal trillingefødsel, den første i 25 år i Region hovedstaden. Det var bestemt ikke gået stille for sig men de små pus kom dog ud i god behold og jeg havde æren af at stå for plejen på neo efterfølgende

Anmeld

30. maj 2011

Rebecca55

132319 skriver:

Det forstår jeg virkelig godt! En af mine tidligere medstuderende var med til en vaginal trillingefødsel, den første i 25 år i Region hovedstaden. Det var bestemt ikke gået stille for sig men de små pus kom dog ud i god behold og jeg havde æren af at stå for plejen på neo efterfølgende

Hold da op,hatten af for den mor der fødte. Det virker helt uoverskueligt at tænke på hvis jeg skulle føde rigtigt...

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Tvillingefødslen: Jeg fik veer og vandet gik først da jeg var mere end 5 cm åben.

Anden fødsel: Vandet gik først da hun blev født. Hun er altså født med sejrskrave på (tror jeg nok det hedder)

Anmeld

31. maj 2011

Bavianis

Veer først. De vidste ikke helt hvornår i fødslen vandet gik, men kunne mærke på hans hoved at der ikke var hinder omkring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.