Hvad skete først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

eElak

Rebecca55 skriver:

Hej Piger/ mødre... Gik vandet først eller fik i veer først da i gik i fødsel ? Glæder mig sådan til det bliver min tur, men er i tvivl om hvordan det hele starter.

Vandet gik  - som en stor overraskelse for mig.. Lå i sofaen og slappede af da der kom et kæmpe smæld... 1 minut senere havde jeg meget travlt med at komme ud til toilettet - nåede ud på badeværelset, hvor det så kom i et mega splask..  

Jeg havde dog haft lidt ondt i lænden, men fik først veer (de startede) 1,5 time efter vandet gik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

I løbet af søndagen kom der nogle slimstykker ud dernede (velbekomme!!). Da jeg kravlede i seng ved 2 tiden kom der en ordentlig geléklump ud. Det var selvfølgelig resten af slimproppen.

Gik hele mandagen og tænkte, at det kunne godt være snart (var der 36+2 med twins). Mandag aften ved 21 tiden, da jeg sad helt stille i sofaen og æd is, gav det et stort smæk inden i maven. Rykkede mig lidt og så fossede vandet ud..

Ihh, det var magisk. Ringede til FG og de rekvirerede en ambulance. 

GLÆD dig det er så vildt spændende. Da jeg kom ind på hospitalet ventede jeg på, at alle var klar til et kejsersnit. Det skete lige over midnat og vupti to små babyer til mig.

Glæder mig også helt sindsygt og kan slet ikke vente....

Anmeld

29. maj 2011

Vial

Rebecca55 skriver:

Glæder mig også helt sindsygt og kan slet ikke vente....

Hvor skal du føde? Jeg fødte på Riget. Skønt sted.

Anmeld

29. maj 2011

bullerbassen

Rebecca55 skriver:

Hej Piger/ mødre... Gik vandet først eller fik i veer først da i gik i fødsel ? Glæder mig sådan til det bliver min tur, men er i tvivl om hvordan det hele starter.

Ved min første fødsel med tvillingerne gik vandet , ikke meget kom på sygehuset for at tjekke om det var det. Og kort tid efter startede veerne

Ved fødslen af mindste manden startede det med veer, opdagede slet ikke vandet gik

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Hvor skal du føde? Jeg fødte på Riget. Skønt sted.

Jeg skal føde på Skejby og har været indlagt i snart en uge, så har også et rigtig godt indtryk af dem her....

Anmeld

29. maj 2011

FruHolm <3

Rebecca55 skriver:

her var det veer først

Anmeld

29. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
KaMa skriver:

I løbet af søndagen kom der nogle slimstykker ud dernede (velbekomme!!). Da jeg kravlede i seng ved 2 tiden kom der en ordentlig geléklump ud. Det var selvfølgelig resten af slimproppen.

Gik hele mandagen og tænkte, at det kunne godt være snart (var der 36+2 med twins). Mandag aften ved 21 tiden, da jeg sad helt stille i sofaen og æd is, gav det et stort smæk inden i maven. Rykkede mig lidt og så fossede vandet ud..

Ihh, det var magisk. Ringede til FG og de rekvirerede en ambulance. 

GLÆD dig det er så vildt spændende. Da jeg kom ind på hospitalet ventede jeg på, at alle var klar til et kejsersnit. Det skete lige over midnat og vupti to små babyer til mig.

Slim med blod? Undskyld jeg spørger så direkte..

Anmeld

29. maj 2011

lukasmor

Her gik vandet først

Anmeld

29. maj 2011

perlestump

første gang

havde haft hårdt plukveer i et par dage som tog til for hver dag, da jeg var 4 dage  over gik slimproppen og da jeg tog til jm samme dag kunne hun se jeg havde veer og var 3-4 cm åben og de tog vandet på sygehuset

anden gang

fik jeg veer igen først og de tog vandet igen

knus

Anmeld

29. maj 2011

mortilnoahogmelina

Jeg fik veer først .
Og vandet gik lige før jeg fik presveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.