Hvad skete først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

mortil4dejligepiger

1. gang: Startede med veer. Vandet blev taget på hospitalet

2. gang: Som 1. gang

3. gang: Noget af vandet gik. Veerne startede 1 times tid efter. Resten af vandet gik da jeg pressede og baby surfede ud ;-)

4. gang: Som 1. og 2. gang

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Majeha

Rebecca55 skriver:

Jeg skal føde på Skejby og har været indlagt i snart en uge, så har også et rigtig godt indtryk af dem her....

Må man godt føde normalt, når der er 3? Håber ikke det gør noget jeg spørger, mener bare at man laver pks ved mere end 2... Eller er det forskelligt fra sted til sted? 

Anmeld

29. maj 2011

K&S

Her gik vandet natten til mandag ca. 03.00, jeg fødte natten til tirsdag 04.20

Anmeld

29. maj 2011

Angelspot

Veer først og vandet blev taget på sygehuset

Anmeld

29. maj 2011

Krussedulle

Rebecca55 skriver:

Hej Piger/ mødre... Gik vandet først eller fik i veer først da i gik i fødsel ? Glæder mig sådan til det bliver min tur, men er i tvivl om hvordan det hele starter.

Jeg havde vandafgang først, ved begge fødsler  første gang 37+3, fødte 24 timer efter, blev sat igang med v-drop..

anden gang 41+3, fødte 5 timer efter, veerne startede af sig selv

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Majeha skriver:

Må man godt føde normalt, når der er 3? Håber ikke det gør noget jeg spørger, mener bare at man laver pks ved mere end 2... Eller er det forskelligt fra sted til sted? 

De spurgte om jeg ville føde naturligt, men ville absolut ikke anbefale det. Da det så højst sandsynligt ville ende med aks, med en eller to af børnene. Så vi har valgt K's helt fra starten af.

Anmeld

29. maj 2011

NinaNymannMadsen

vandet gik og 15 minutter efter ca kom veerne med 2 minutters mellemrum med det samme.

Anmeld

29. maj 2011

Majeha

Rebecca55 skriver:

De spurgte om jeg ville føde naturligt, men ville absolut ikke anbefale det. Da det så højst sandsynligt ville ende med aks, med en eller to af børnene. Så vi har valgt K's helt fra starten af.

Ok, men de vil have du går i fødsel først? Det lød bare som om, du skulle føde dem selv.

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Majeha skriver:

Ok, men de vil have du går i fødsel først? Det lød bare som om, du skulle føde dem selv.

Det er fordi i mange tilfælde kommer trillinger noget før tid, så mange når selv at gå i fødsel inden det planlagte ks. Nu er jeg også ved at være klar til at sige hej til dem, så er bare nysgerrig omkring hvad jeg kan forvente.

Anmeld

29. maj 2011

Majeha

Rebecca55 skriver:

Det er fordi i mange tilfælde kommer trillinger noget før tid, så mange når selv at gå i fødsel inden det planlagte ks. Nu er jeg også ved at være klar til at sige hej til dem, så er bare nysgerrig omkring hvad jeg kan forvente.

Ja, tør ikke tænke på, hvor stor man kan blive, hvis man går over tid med trillinger, hehe Men jo længere de bliver inde, jo bedre, så håber dine pus bliver lige lidt endnu. Men forstår godt, du er spændt, nu det er ved at være oppe over Held og lykke med fødslen/ks i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.