Hvad skete først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Rebecca55

Hej Piger/ mødre... Gik vandet først eller fik i veer først da i gik i fødsel ? Glæder mig sådan til det bliver min tur, men er i tvivl om hvordan det hele starter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

bobbles

vandet gik først.. Mener de siger at 85 procent får vandafgang og 15 procent starter med veer eller os er det omvendt, kan ikke huske det helt præcist..

Anmeld

29. maj 2011

Maddox

Jeg startede med at få veer, og derefter gik vandet!

Anmeld

29. maj 2011

LinLin

første gang: vandafgang

anden gang: veer - de tog vandet på sygehuset

Anmeld

29. maj 2011

Vial

I løbet af søndagen kom der nogle slimstykker ud dernede (velbekomme!!). Da jeg kravlede i seng ved 2 tiden kom der en ordentlig geléklump ud. Det var selvfølgelig resten af slimproppen.

Gik hele mandagen og tænkte, at det kunne godt være snart (var der 36+2 med twins). Mandag aften ved 21 tiden, da jeg sad helt stille i sofaen og æd is, gav det et stort smæk inden i maven. Rykkede mig lidt og så fossede vandet ud..

Ihh, det var magisk. Ringede til FG og de rekvirerede en ambulance. 

GLÆD dig det er så vildt spændende. Da jeg kom ind på hospitalet ventede jeg på, at alle var klar til et kejsersnit. Det skete lige over midnat og vupti to små babyer til mig.

Anmeld

29. maj 2011

B&J

Vandet gik først og 3 dage efter fødte jeg vores bølle

Anmeld

29. maj 2011

2babygirls

Rebecca55 skriver:

Hej Piger/ mødre... Gik vandet først eller fik i veer først da i gik i fødsel ? Glæder mig sådan til det bliver min tur, men er i tvivl om hvordan det hele starter.

Det er meget få der får vandafgang inden veer.

Jeg fik først veer i et døgn og så tog de vandet på mig.

Anmeld

29. maj 2011

Baby_girl2011

Rebecca55 skriver:

ved min datter gik vandet først og derefter kom veerne..

Anmeld

29. maj 2011

LISBETH:-)

Vandet gik men fik ingen veer, så jeg blev sat igang.

ved 2. fødsel fik jeg PKS 3 dage før termin, så der nåede jeg slet ikke selv og gå i fødsel hverken på den ene eller den anden måde.

Anmeld

29. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge mine fødsler startede med veer og begge gange blev vandet taget på hospitalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.