Anonym skriver:
1) Jeg ved det faktisk ikke... men jeg vil jo i det mindste ikke have følelser i klemme mere, da det jo var mit valg, og derfor var indforstået med, at der ville komme en anden i hans liv. Så tror SLET IKKE det ville være sådan her, som jeg har det nu.
2) Fordi han gik fra mig, da jeg ventede vores søn, så kan det ikke give mig dårlig samvittighed hvis jeg er hende, som ikke vil snakke ret meget med mit barns fars kæreste. Han har valgt A, og jeg vælger B... og når mit barn bliver ældre, ja så tror jeg godt at han kan forstå det hele med mine øjne...
Hvis du du holder afstand til hvad du føler eller ikke føler, så drejer det sig om dit barn, som gerne skulle føle, at han har en fasttømret familie med sammenhold..både papforældre og forældre imellem.
Ikke at man behøver at sidde lårene af hinanden, men man kan ses ved barnet større og mindre dage, hvor man kan hygge sig med hinanden uden problemer, så barnet føler fællesskabet.
Vel gør det da ondt at din x finder en ny kvinde, men det må du prøve at komme igennem, og holde focus på, at for dit barns skyld, så er det vigtigt at du opbygger et godt forhold til hende også.

Anmeld