Bare kald mig bitch...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Phoenix

Ja, det har du ret i. Jeg vil heller ikke bestemme noget, men da helt sikkert opfordre ham til, at jeg vil have det bedre uden hende i nærheden... så er det jo op til ham, om han vil efterleve det eller ej. I det mindste så har jeg fået mine følelser ud af systemet...

Et eller andet sted burde han jo også prioritere at have koncentreret samvær med jeres barn alene. Især når han ikke ser jeres barn oftere. Også så de to ( far/barn ) kan opbygge en relation sammen. I hvert fald til at begynde med. Er han sådan en der lader sig let styre af kærester ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Et eller andet sted burde han jo også prioritere at have koncentreret samvær med jeres barn alene. Især når han ikke ser jeres barn oftere. Også så de to ( far/barn ) kan opbygge en relation sammen. I hvert fald til at begynde med. Er han sådan en der lader sig let styre af kærester ?  

Nej, det er han ikke... men han er en, som vil sit barn utrolig meget, og jeg tror faktisk også godt, at han vil have en del tid m sin søn alene... men det afhjælper jo ikke det hele, når han sikkert også gerne vil præsentere hende for vores barn, hvis de bliver sammen...

Han er MEGET tænkende på sig selv, hvilket også var grunden til han skred... vi snakkede ikke sammen om noget i den retning, aldrig... og pludselig havde han taget det valg. Han er meget ego-tripper, så også derfor jeg er nervøs om han vil tage mine ord for gode vare og prøve at efterleve dem.. men jeg håber

Anmeld

28. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

1) Jeg ved det faktisk ikke... men jeg vil jo i det mindste ikke have følelser i klemme mere, da det jo var mit valg, og derfor var indforstået med, at der ville komme en anden i hans liv. Så tror SLET IKKE det ville være sådan her, som jeg har det nu.

2) Fordi han gik fra mig, da jeg ventede vores søn, så kan det ikke give mig dårlig samvittighed hvis jeg er hende, som ikke vil snakke ret meget med mit barns fars kæreste. Han har valgt A, og jeg vælger B... og når mit barn bliver ældre, ja så tror jeg godt at han kan forstå det hele med mine øjne...

Hvis du du holder afstand til hvad du føler eller ikke føler, så drejer det sig om dit barn, som gerne skulle føle, at han har en fasttømret familie med sammenhold..både papforældre og forældre imellem.

Ikke at man behøver at sidde lårene af hinanden, men man kan ses ved barnet større og mindre dage, hvor man kan hygge sig med hinanden uden problemer, så barnet føler fællesskabet.

Vel gør det da ondt at din x finder en ny kvinde, men det må du prøve at komme igennem, og holde focus på, at for dit barns skyld, så er det vigtigt at du opbygger et godt forhold til hende også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.