Skriver som anonym, da nogen herinde kender mig, og jeg magter ikke de ved disse tanker.
Min eks gik fra mig under graviditeten, og det tog hårdt på mig - selvfølgelig. Efter fødslen af vores fælles barn, så har han set ham 2-4 gange om måneden i nogle timer ad gangen. Det aftalte vi inden jeg fødte, og den samværskontrakt har vi stadig - den er blot lavet mundtlig.
Nå, nu kommer det, som jeg gerne vil have respons på, om er ok eller total plat...(så sort på hvidt kan det nok ikke opstilles men ja... here goes!)
Vores barn skal være hos ham snart, og jeg ved at han har fundet en ny. Jeg nægter at høre noget om hende, da jeg ved, at mit barns far nok skal være en god far, så det rører mig ikke alverden hvordan hun er, da han vil sin søn 100%. Men jeg VIL IKKE SE HENDE ELLER SNAKKE MED HENDE NOGENSINDE!!!!! Jeg kender hende ikke, men hader på forhånd... jeg aner intet om hende, men har allerede nogle dumme tanker og alt muligt om hende. HUN SKAL VÆRE SAMMEN MED MIN GULDKLUMP, fordi min eks gik fra mig, hun skal have oplevelser med min søn, pga. en andens valg... jeg valgte ikke at skulle stå uden min søn hveranden weekend...
DET ER MOD AL NATUR, AT EN MOR OG HENDES BARN SKAL KUNNE SKILLES AD PGA. ANDRES VALG! - Man føder, og så er man sammen med sit barn... det er ikke meningen at man skal lade sit barn være sammen med andre mod ens vilje... og i denne situation kan jeg bare intet gøre!
Mit barn skal se sin far, og jeg ved hvor meget han glæder sig til det - og fair nok. Jeg vil være der i starten, iog få kørt ham ind i at skulle besøge sin far, men jeg vil seriøst IKKE HAVE HUN ER DER IMENS" Så begynder jeg bare at græde 
Hun kan være det sødeste menneske i verden, men pga. han gik fra mig har jeg jo stadig en smule følelser for ham, og magter ikke at se ham glad med en anden. Kan jeg sige til ham, at jeg ikke ønsker at snakke med hende??? Vil ikke være ked foran min søn, og det er svært nok at skulle undvære ham som tingene er nu...
Jeg afleverer vores barn hos sin far.... og så må hun sgu komme senere eller opholde sig et andet sted indtil det er indkørt det her og jeg er ovenpå igen mht. at skulle undvære min søn...
Hvorfor skal man have et forhold til ens eks nye kæreste, hvis forholdet mellem eksen og en selv kan tage skade deraf??? Vil ikke ødelægge noget, som er blevet ok efter en turbolent tid...
Er jeg en bitch, når jeg ikke gider snakke m. hende eller lære hende at kende?
Svar som: Jo flere dit barn har i sit liv, som vil holde af det og lign. magter jeg simpelthen ikke... har hørt dem før, og ja... sådan kan jeg bare ikke tænke med alt det, som er blevet ødelagt i mig og i mit liv af min eks' valg....