Bare kald mig bitch...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

Er jeg ked af at høre - det er absolut ikke nemt at skulle vænne sig til sådan en tanke. Øvha! Håber I kommer til at klare det fint... jeg må være stærk, men kan jeg simpelthen ikke endnu

tja, men skal i det mindste ikke dele barnet med ham, da han ikke vil have ham/hende.(endnu)

bare husk at tænk på dig selv i denne situation.. der er intet andet at gøre .. ! så bare ta' en snak med faderen, og fortæl hvordan du har det .. 

håber i finder en løsning i begge kan leve med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Unalisa

Det er sgu ham der er gået fra dig, så hvad hader du kvinden for? hun er sammen med ham, (just like u were before) ..  Kom over ham.....  damen kan ikke gøre for at din ex er gået fra dig.. det var Hans valg.... du burde hader ham hvis du skulle hade nogen overhoved.

Undskyld men kan ikke have uskyldige mennesker bliver tråd over

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

ja, jeg prøver også at gå ud når han er her.... en tur ned i byen, cykle en tur etc., så jeg ikke skal se på ham. Er jeg ikke så god til... det er blandede følelser... jeg synes jo heller ikke han er den mest fantastiske person sådan som han har behandlet mig, men han er mit barns far, så jeg prøver at repsketere ham når han er her.... så ja, de får tid sammen, og det er rart for mig med lidt time off, og rart for ham også.

Ah. Men du må se lyst på det - det hele skal nok gå, selvom vejen dertil kan være svær. Forhåbentlig forstår han og det hele går så gnidningsfrit som muligt. Det håber jeg for dig og dit barn

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Tror du skal ringe og snakke med ham og fortæl ærligt hvad du føler. Sig at du rigtig gerne vil at din søn ser sin far, men at du ikke orker at se hende, fordi det vil gøre dig ked. og du er bange for at de påvirker din søn.

Så er det jo ikke for at nægte ham samvær, men et spørgsmål om at du ikke vil høre noget til hans nye kæreste. og tror det er vigtigt at skelne.

Men foreslå din eks. forskellige løsninger, både at hun bare ikke er der, eller at hun er i et andet rum, og ikke kommer brasende imens du er der med din søn, evt at hun er hos nogle venner/familie/hende selv lige i nærheden og at du går en tur i en ½ time, så hun kan komme forbi og se din søn hvis din eks har et stort behov for at vise han frem... Bare så du ikke holder fast i at der kun er en løsning og det er at hun holder sig helt væk, men har flere muligheder, for hvordan det kan løses.

og senere når det bare er hente/bringe, kan du bede din eks om at det altid er han der henter eller tager imod i døren, når du aflevere (alene vel at mærke)

Og så sig at du håber på at få det bedre med hende med tiden, hvilket sikkert bliver nemmere når du selv får en ny kæreste og føler du er kommet vidre. Så i altid kan ændre på aftalen om at du ikke vil se hende, når der er gået noget tid... om det så er ½ år eller 5 år, det må være på til dig...

Håber i finder ud af det. Lyder til at i har rigtig godt styr på at snakke om tingene, hvilket jo altid er en god start 

- det svar varmer! TAK!

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

tja, men skal i det mindste ikke dele barnet med ham, da han ikke vil have ham/hende.(endnu)

bare husk at tænk på dig selv i denne situation.. der er intet andet at gøre .. ! så bare ta' en snak med faderen, og fortæl hvordan du har det .. 

håber i finder en løsning i begge kan leve med 

Ja, nogen gange ønsker jeg også, at han bare var skredet og så ikke ville barnet.. det ville gøre mange ting lettere... men ja, sådan er det ikke, og det er egentlig også fint nok... når bare hende den nye vil være i baggrunden når jeg er der

Anmeld

28. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

Ja, nogen gange ønsker jeg også, at han bare var skredet og så ikke ville barnet.. det ville gøre mange ting lettere... men ja, sådan er det ikke, og det er egentlig også fint nok... når bare hende den nye vil være i baggrunden når jeg er der

tja, jeg håber bare jeg når at finde en "far" til mit barn inden h*n begynder at spørge om hvor far er henne .. :'/ ved slet ikke hvordan jeg skulle kunne forklare det .. 

men ja, hun bliver jo nødt til at respektere det .. ! bare husk at du ALTID vil være hans mor, og det kan ingen tage fra dig.. 

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

tja, jeg håber bare jeg når at finde en "far" til mit barn inden h*n begynder at spørge om hvor far er henne .. :'/ ved slet ikke hvordan jeg skulle kunne forklare det .. 

men ja, hun bliver jo nødt til at respektere det .. ! bare husk at du ALTID vil være hans mor, og det kan ingen tage fra dig.. 

Ja, det forstår jeg godt... det bliver svært, hvis ikke der er en til den tid...

Og tak for det sidste du skriver, for det har du helt ret i Når man bliver mor, så er det en titel for livet..

Anmeld

28. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

Ja, det forstår jeg godt... det bliver svært, hvis ikke der er en til den tid...

Og tak for det sidste du skriver, for det har du helt ret i Når man bliver mor, så er det en titel for livet..

nemlig bare bliv i den tanke, der er en fyr i dit liv hun ikke kan tage fra dig, uanset hvad  

for at det hele går iorden 

Anmeld

28. maj 2011

Phoenix

Jeg blev selv forladt af mit barns far under min graviditet. Og var nærmest i sorg over det. Så kan sagtens relatere til de følelser du sidder med. Idag har jeg dog ingen følelser for mit barns far og er ligeglad med hvad han har af kærester. Har dog ikke den store lyst til heller, at de skal indvolveres i mit barns liv. Men hvad der sker og hvem mit barn bliver introducerede for, under samvær med sin far, styrer jeg ikke og lader derfor vær med at kontrollere noget jeg ingen magt har over ( medmindre det var noget der var skadeligt for mit barn. Så ville jeg selvfølgelig blande mig&nbsp. Tiden hjælper på meget. Det bedste du kan gøre er nok at arbejde på give slip på følelserne for din ex og acceptere tingenes tilstand.

Gode tanker til dig fra mig    

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Jeg blev selv forladt af mit barns far under min graviditet. Og var nærmest i sorg over det. Så kan sagtens relatere til de følelser du sidder med. Idag har jeg dog ingen følelser for mit barns far og er ligeglad med hvad han har af kærester. Har dog ikke den store lyst til heller, at de skal indvolveres i mit barns liv. Men hvad der sker og hvem mit barn bliver introducerede for, under samvær med sin far, styrer jeg ikke og lader derfor vær med at kontrollere noget jeg ingen magt har over ( medmindre det var noget der var skadeligt for mit barn. Så ville jeg selvfølgelig blande mig&nbsp. Tiden hjælper på meget. Det bedste du kan gøre er nok at arbejde på give slip på følelserne for din ex og acceptere tingenes tilstand.

Gode tanker til dig fra mig    

Ja, det har du ret i. Jeg vil heller ikke bestemme noget, men da helt sikkert opfordre ham til, at jeg vil have det bedre uden hende i nærheden... så er det jo op til ham, om han vil efterleve det eller ej. I det mindste så har jeg fået mine følelser ud af systemet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.